wtorek, 17 czerwca 2014

Wosk do depilacji twarzy.

Czasem przyda się i wosk do depilacji twarzy :) Sporą ilość małych plasterków wraz z dwoma chusteczkami, otrzymałam od firmy Coloris.







Od producenta:
Skład:

Zawartość opakowania: 24 pojedyncze plastry do depilacji ciała, dwie chusteczki z oliwką do usuwania ewentualnych pozostałości wosku, instrukcja
Cena: 5.19 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Małe plasterki idealnie pasują do depilacji twarzy. Wiadomo, najpierw musimy je porozcinać. Jeden plasterek można używać do skutku, tyle że naturalnie po pewnym czasie nie jest tak skuteczny. Włoski nawet te grube, zostają usunięte. Boli ? To chyba jasne, ale do wszystkiego można się przyzwyczaić. Wosk pachnie bardzo przyjemnie, mentolowo, przynajmniej w kwestii aromatycznej możemy czuć się pocieszone. Depilacja do najprzyjemniejszych czynności nie należy i nie ma co tego ukrywać :) Dzięki dodatkowi w postaci chusteczek z oliwką, precyzyjnie usuniemy pozostałości wosku. Ja jestem z plasterków bardzo zadowolona. Włoski odrastają w powolniejszym tempie, są zdecydowanie słabsze. Produkt o dziwo nie wywołał u mnie podrażnień, ani większego zaczerwienienia skóry. 

Po więcej informacji jak zwykle odsyłam na stronkę Coloris tutaj. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger