niedziela, 29 czerwca 2014

Drewniana szczotka Equilibra.

Wzdychałam do niej długo. Wreszcie przybyła... drewniana szczotka do włosów od Equilibra. Nowe czesadło to prezent od firmy i bardzo miły dodatek do kosmetyku, który zagości na łamach bloga już niebawem. Dziś parę słów o wspomnianej szczotce.


DREWNIANA SZCZOTKA EQUILIBRA







Jest to moja pierwsza drewniana szczotka. Do tej pory używałam najzwyklejszych plastikowych grzebieni o szeroko rozstawionych ząbkach. W tym przypadku czeszące elementy, zakończone zostały małymi kuleczkami by nie podrażnić skóry głowy i nie uszkodzić struktury włosa Jako posiadaczka włosów gęstych, skorych do makabrycznego plątania, szczotkę postawiłam przed nie lada wyzwaniem. Dała radę i od tej pory jestem jej wierna. Niewielka, ale pewnie leżąca w dłoni, poręczna. Usuwanie z jej powierzchni włosów nie sprawia mi kłopotu. Chyba najbardziej doceniam kolejną jej zaletę... nie ciągnie :) I takie maleństwo może wykonywać tak sumiennie swe zadanie, zdecydowanie polecam ! 

Strona internetowa Equilibra tutaj. Zaglądajcie w poszukiwaniu czegoś dla siebie. 

7 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że nie ciągnie- to faktycznie duży plus, zwłaszcza dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie toleruję szczotek które ciągną, a miałam takich wiele :/

      Usuń
  2. fajna, ja mam TT i jak dla mnie jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie TT troszkę za droga, ale w przypływie gotówki pewnie się na takie cudo skuszę :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger