wtorek, 24 czerwca 2014

Moja pierwsza woda różana :)

Lubię róże, dlaczego więc nie skusić się na poznanie wody różanej ? W ofercie EtnoBazar.pl wypatrzyłam takie cudo i oczywiście przetestowałam.







Od producenta:
Woda różana powstaje jako uboczny produkt przy produkcji olejku różanego. Przy częstym stosowaniu skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka. Jest powszechnie ceniona za swoje właściwości odmładzające. Więcej informacji tutaj
Skład:
Pojemność: 250 ml
Cena: teraz tylko 8.08 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Domyślacie się pewnie jak pachnie powyższy produkt. Prawdzie róże... aromatem można się upajać nawet zimą :) Jednak nie o kwestii zapachowej chcę wam dziś opowiedzieć. Znacznie ważniejsze jest w tym przypadku działanie takiej wody. Ja używałam jej jako naturalny tonik oraz do okładów na oczy. Maseczek sama nie wyrabiam, ale produkt nadaje się do tego celu idealnie. Woda posiada błyszczące drobinki, które mam nadzieję zobaczycie na zdjęciach. Starałam się jak mogłam uchwycić zjawisko :) 



Do oczyszczania twarzy po całym dniu - wymarzona. Okłady na oczy z takim produktem - nie można żądać niczego lepszego. Woda nadaje uczucie świeżości, sprawdza się nawet w przypadku problematycznej skóry. Nie podrażnia delikatnych okolic oczu, nie powoduje łzawienia ( w przypadku okładów). No i ten bezpieczny skład, beż żadnych niepokojących składników mogących wywołać niekorzystne działanie. Opakowanie może i nie prezentuje się jakoś zachwycająco, ale zawartość wynagradza wszelkie niedogodności. Z czystym sumieniem mogę wam polecić taką wodę.

Strona internetowa EtnoBazar.pl tutaj i ich profil na Facebooku tutaj

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger