poniedziałek, 9 czerwca 2014

Kokosowe mleczko pod prysznic.

Od Pani Jolanty z firmy Tomil Polska, otrzymałam takie oto mleczko pod prysznic...




MITIA, MLECZKO POD PRYSZNIC COCONUT IN PALM MILK




Od producenta:
Skład:
Pojemność: 400 ml
Cena: ok. 6 zł
Moja opinia:
Nie kupuje kąpielowych kosmetyków w wielkich butlach z prostego powodu, nie radzę sobie z nimi pod względem ciężkości oraz zgodnie ze starym powiedzeniem "co za dużo to niezdrowo" (czyt. produkt może mi się znudzić). W przypadku tego mleczka chwalę tak wielką pojemność. Zapach jest na tyle przyjemny, że nie mam nic przeciwko by towarzyszył mi każdego dnia, sprawnie manewruje butelką pod strugami wody. Dozownik typu klik nie sprawia problemów, niebieska wypustka pasuje do całej oprawy graficznej kosmetyku. 


Mleczko jest dosyć rzadkie, ale nie spływa z rąk przed aplikacją. Pieni się odpowiednio, zapach według mnie kokosem nie jest, jednakże też zaliczam go do akuratnych. Niestety aromat na skórze jest doznaniem na krótką metę, szkoda bo chciałabym by takie kremowe nutki były wyczuwalne znacznie dłużej. 


Produkt nie wysusza skóry. Po kąpieli w jego towarzystwie nie muszę już pamiętać o późniejszym nakładaniu na ciało balsamu lub masła. Oszczędzamy w ten sposób masę czasu, więc mleczko z powodzeniem przyda się rankiem, gdy czas goni nieubłaganie ;) O niskiej cenie za taką pojemność nie ma co dyskutować. Warto kosmetyk poznać.

Strona firmy Tomil Polska tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. Wolicie mleczka pod prysznic czy żele ? 

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger