czwartek, 26 marca 2015

Cytrynowe orzeźwienie - naturalny olejek eteryczny Etja.

Jak wiecie, a jeśli nie, macie właśnie okazję się dowiedzieć, że jestem uzależniona od wszelakiego rodzaju zapachowych umilaczy. Ostatnio ulubione olejki eteryczne poszły w odstawkę przez słynne woski, ale powoli powracam z "podkulonym ogonem" do utartych przyzwyczajeń. Od firmy Green Dream otrzymałam olejek Etja, który nie dość że pobudza swym aromatem, to i jeszcze można go stosować jako dodatek do kąpieli czy pomocnik przy masażu.


ETJA, NATURALNY OLEJEK ETERYCZNY CYTRYNOWY




Od producenta:


Pojemność: 10 ml
Cena: ok. 7 zł
Moja opinia:
Cytryna, to nie mój ulubiony owoc, za jej zapachem też nie szaleję, ale dzięki olejkowi Etja, ociepliłam swój stosunek do tego daru natury :) Zdecydowanie największym fanem cytryny w moim domu jest mąż, który z przyjemnością przetestował ze mną produkt. 
Olejek otrzymujemy w tradycyjnej buteleczce z zakraplaczem, więc precyzyjne odmierzenie kropli, nie powinno być dla nikogo kłopotliwe. W kartonowym opakowaniu, znajdziemy jeszcze ulotkę. Dla poszukujących dokładnych informacji na temat wyrobu Etja, dodatek ten będzie maleńką atrakcją i oznaką, że producent faktycznie dba o klienta ;) 
Olejek charakteryzuje najczystszy, prawdziwy i pozbawiony zbędnych nut zapachowych aromat cytryny. Taka "jednowątkowa" uczta dla zmysłów, przypadnie do gustu tym, którzy chcą od czasu do czasu zafundować sobie odrobinę orzeźwienia. Ja olejek stosowałam do aromaterapii, ale mąż skusił się na kilka kropelek w formie dodatku do kąpieli. Poczytałam sobie troszkę o produkcie i teraz wiem, że ma on między innymi działanie przeciwbólowe, tonizujące, a nawet antyreumatyczne. Z pewnością przy najbliższej okazji, sprawdzę czy z tymi problemami olejek faktycznie sobie radzi. Ważne, że mamy do czynienia z produktem naturalnym, bez grama sztucznych, szkodliwych dodatków. I tak ja, kobieta nie lubująca się w cytrynie, odkryłam ją na nowo i z uporem maniaka, nalewam do kominka solidną porcję olejku eterycznego o takim, a nie innym zapachu.
Chciałam również was zachęcić do odwiedzenia strony sklepu Green Dream. Mają fantastyczne wyciskarki Kuvings, na które powolutku ciułam grosze ;)

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger