sobota, 21 marca 2015

Szampon do włosów Alpinweiss.

Kolejny produkt od P&D Polska, testowałam wspólnie z mamą. Czy poznawanie nowego kosmetyku wypadło pomyślnie? O tym w dalszej części recenzji.





Od producenta:
Skład:
Pojemność: 400 ml
Cena: 8.19 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Mama szukała akurat jakiegoś szamponu zwiększającego objętość, a ja chciałam poznać kolejny produkt Alpinweiss. Dlatego też wspólnie testowałyśmy kosmetyk, butla jest pokaźna, więc problemów z podziałem nie było ;) Dozownik to tradycyjne zamknięcie z klapką, opakowanie dobrze leży w dłoni. 


Szampon ma porządną konsystencję. Nie przecieka przez palce, nie spływa z włosów. Świetnie się pieni i na moje pasma, sięgające za łopatki, wystarczyła za każdym razem, naprawdę niewielka ilość. Szampon posiada klasyczny zapach. Tutaj mogło być lepiej, bo ja i mama lubimy szampony o ciekawych, długo utrzymujących się aromatach.  


Szampon dobrze oczyszcza, odświeża włosy. Ładnie unosi je u nasady, mamy wrażenie, że jest ich znacznie więcej. Mnie wprawdzie nie potrzeba dodatkowej objętości na głowie, niemniej jednak wiem, iż szampon faktycznie działa :) Zarówno mama jak i ja, nie miałyśmy problemów z rozczesywaniem. Włosy nie są splątane, ale miłe w dotyku, sypkie i wyglądają zdrowo. Produkt ma w sobie również odżywkę, także nie musimy wydawać kasy na kolejny kosmetyk. Cenowo i pod względem wydajności - prawdziwy mistrz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger