środa, 11 marca 2015

Wybielający preparat do paznokci.

Kilka razy zapomniałam o bazie pod ciemne emalie i co? Ano miałam za swoje. Trzeba było sięgnąć po wybielający preparat firmy Coloris i naprawiać swoje błędy.





Od producenta:
Skład:
Pojemność: 12 ml
Cena: 6.49 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:

 
Odżywkę do paznokci, otrzymujemy w zwykłej, przeźroczystej buteleczce, chronionej dodatkowo kartonowym opakowaniem. Na tymże opakowaniu, znajdziemy wszystko to, co powinno nas interesować jeśli chodzi o działanie, skład, sposób użytkowania preparatu. 
Konsystencja tego kosmetyku, nie jest zbyt lejąca, ściekająca na skórki i trudna do rozprowadzenia nawet na najkrótszych paznokciach. Przy aplikacji jednej warstwy, schnięcie preparatu przebiega błyskawicznie, natomiast jeśli chcemy nałożyć dwie, musimy zarezerwować sobie więcej czasu. Nie przerażajcie się jednak na zapas, bo wszystko mieści się w granicach rozsądku. Pędzelek którym nanosimy preparat, przypadł mi do gustu, chociaż nie jest zbyt szeroki i sprzyjający szybkiemu nakładaniu odżywki. 
Produkt nie smuży, dobrze trzyma się na płytce. Nie odpada płatami, a delikatnie i stopniowo ulega wytarciu. Jeśli chodzi o działanie wybielające, to preparat już po pierwszym zastosowaniu, zapewnia paznokciom ładny kolor, daleki od tandetnego efektu. Dłuższe nakładanie, wypełnione systematycznością i wiarą w kosmetyk, pozwoliło mi doprowadzić pazurki do wymarzonego stanu. Przebarwienia zniknęły i teraz nie mam zamiaru być tak lekkomyślna. Jeśli dotyczy was problem matowych, pożółkłych paznokci, wybierzcie Tip Top. Jako samodzielny lakier bezbarwny, prezentuje się równie zachęcająco :)

3 komentarze:

  1. Kiedyś kupiłam podobny produkt,z innej firmy.,Po jednym dniu pękał,a na paznokciach wyglądał okropnie.Widzę,ze ten jest wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z Eveline coś podobnego, ale gdy nałożę dwie warstwy to wygląda tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat takich produktów nie używam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger