poniedziałek, 16 marca 2015

Zestaw do makijażu (dla dzieci).

Pisząc tą recenzję, przypomniały mi się pewne zdarzenia z dzieciństwa. Miałam może pięć, sześć lat, a kosmetyki mamy tak kusiły... Gdy tylko gdzieś wyszła, zabierałam cienie, szminki i pokrywałam całą swą twarz uroczymi malunkami. Ściany niejednokrotnie też oberwały ;) Dziś, moje pociechy, nie muszą podkradać mi kosmetyków, bo do malowania twarzy, otrzymały świetny zestawik od firmy "INTER" Sp. z o.o.


ALPINO FIESTA, ZESTAW DO MAKIJAŻU ANIMALS



W pudełeczku znajdziemy wszystko to, co potrzebne jest do stworzenia dziecięcego makijażu. Do dyspozycji mamy:
- czarną kredkę (idealną do namalowania konturów danego zwierzaka)


- pędzelek


- dwie torebeczki brokatu


- 6 kredek o różnych kolorach


- tatuaże


- instrukcja

Mając do dyspozycji tak bogaty zestaw, dzieci mogą rozpocząć samodzielne malowanie (przyda się lusterko). Oczywiście mama też może pomagać, ale liczy się inwencja twórcza pociechy :) Kredki nie są toksyczne, nie wywołują podrażnień na skórze. Łatwo je zmyć wodą i mydłem.
Podczas malowania, znakomicie oddają swój kolor, a czarna kredka tworzy piękny zarys poszczególnych elementów. Jeszcze tylko odrobina migoczącego brokatu, tatuaż na rękę i czas rozpocząć szaleństwo :) Bycie charakteryzatorem jest w zasięgu ręki!
Zestaw sprawdzi się również jako prezent dla dziecka z okazji urodzin czy w ramach nagrody za dobre wyniki w nauce. Polecamy :) 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger