piątek, 4 maja 2018

Wybielająca pasta do zębów Biomed z naturalnym olejem kokosowym

Moje zęby nigdy nie były idealnie białe, ale na jakiś czas zrezygnowałam z używania past wybielających. Dlaczego? Bo preparaty tego typu zwyczajnie wywoływały u mnie nadwrażliwość i krwawienie z dziąseł. Obawiałam się więc testowania kolejnej pasty o działaniu wybielającym, ale do produktu Biomed przekonał mnie jego dobry skład. Pomyślałam sobie, że najwyżej nie wykorzystam go do końca. Akurat! Z pastą bardzo się polubiłam i już rozglądam się na stronie sklepu e-fryzjernia.pl, by odnaleźć tam kolejną, którą chętnie poznam bliżej.






Od producenta:

Skład:

Waga: 100 g
Cena: 9.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Ja nie jestem zbyt wybredna jeśli chodzi o pasty. Ma po prostu spełniać swoje zadanie, a co najważniejsze, dodatkowo nie szkodzić. Pasta musi być dla mnie delikatna, aczkolwiek do jej skuteczności nie powinnam mieć żadnych zastrzeżeń. Czy produkt nieznanej mi wcześniej marki Biomed sprawdził się jak trzeba? Czy do niego powrócę? Na wstępie zdradziłam wam, że testowaną pastę bardzo polubiłam. Niepewność była, ale w praktyce wszystko wypadło jak należy.

Pasta oczywiście mieści się w tubce, a jakżeby inaczej ;) Jednak materiał z którego wykonano opakowanie, jest odpowiednio miękki, więc nie miałam żadnych problemów z wyciskaniem pasty z wnętrza. Przed pierwszym użyciem należało zerwać ochronną naklejkę, którą umieszczono na szczycie tuby. To dało mi też pewność, iż mojej pasty nikt wcześniej nie otwierał i nie testował ;)

Pasta zawiera olej kokosowy, więc jak się już pewnie domyślacie, smakowała jak kokos i nim pachniała. Mnie akurat zapach kokosa nie przeszkadzał. Produkt posiada odpowiednio gęstą konsystencję, nie spływa ze szczoteczki, dobrze się pieni. Może nie wywołuje w ustach eksplozji odświeżenia, aczkolwiek świetnie oczyszcza zęby, dziąsła, język. Pasta usuwa przebarwienia, obchodzi się z moimi dziąsłami bardzo delikatnie. Likwiduje nadwrażliwość, a nawet krwawienie, które męczyło mnie przez długi czas. Pasta faktycznie działa na ząbki wybielająco, a pozytywne zmiany widać już po pierwszym jej użyciu. Nie zawiera fluoru, więc mogą ją używać nawet dzieci. Dla fanów kokosa produkt obowiązkowy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger