piątek, 25 maja 2018

Aloe Vera żel od Gorvita

Aloes to składnik wielu kosmetyków. Pokochały go miliony na całym świecie, stał się ostatnio bardzo modny i chętnie wykorzystywany w domowym zaciszu. Ja mam nawet w domu żywy aloes, jednak nie jest on na tyle dojrzały, by pozbawić roślinkę kawałka soczystego listka ;) Dlatego wybrałam produkt, który aloesu w składzie ma pokaźną ilość. Coś takiego ma w swej ofercie firma Gorvita.


ALOE VERA ŻEL






Od producenta:

Skład:

Pojemność: 150 ml
Moja opinia:
W tubce o sporych rozmiarach, mamy do dyspozycji nasz żel od firmy Gorvita. Muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z tak dużym opakowaniem aloesowego preparatu. Zwykle producenci kosmetyków z aloesem, pakują je do mikroskopijnych buteleczek, które nie wystarczają na długo. Tutaj mam możliwość testować produkt przez kilka tygodni, a nie dni. Sama tubka jest wykonana z dość miękkiego plastiku, więc wydobycie, nawet resztek żelu, nie graniczy z cudem. 

Na plus oczywiście mogę zaliczyć odpowiednie zamknięcie tubki. Nie trzeba siłować się z zakrętką, która uwielbia przecież spadać na podłogę ;) Tutaj wszystko przebiega sprawnie i bezproblemowo. Sam żel jest oczywiście żelem, konsystencja trafiona w punkt. Zapach? Typowo aloesowy, świeży, jednocześnie bardzo przyjemny i relaksujący. 

 Żel jeszcze testuję, bo muszę nadmienić, że preparat należy do bardzo wydajnych. Oczywiście wszystko zależy od miejsc na ciele na które nakładamy produkt firmy Gorvita. Ja lubię aplikować ten żel pod oczy - zawsze wieczorem, ponieważ wtedy spełnia funkcję kremu na ten obszar twarzy. Znakomicie nawilża i odżywia, i w sumie jest w stanie zastąpić kosmetyk do pielęgnacji buzi, właśnie w postaci kremu. Żel aloesowy Gorvita łagodzi podrażnienia po depilacji, przyjemnie chłodzi. Jedyną wadą może być tylko jego kiepska dostępność.

Za produkt dziękuję agencji CredoPR 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger