piątek, 18 maja 2018

Olej kokosowy w żelu Gorvita

Olej kokosowy jest obecnie bardzo modny. Używamy go nie tylko w kuchni, ale i do pielęgnacji ciała, włosów. Osobiście miałam już kiedyś olej kokosowy w czystej postaci, jednak ten w formie żelu jest dla mnie totalną nowością. Pozwólcie więc, że przedstawię wam właśnie taki produkt, który chętnie stosuję regularnie. Bardzo się polubiliśmy. 




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 200 ml
Moja opinia: 
Produkt bardzo mnie zaciekawił, bo tak jak wspominałam, olej kokosowy gościł w moim domu, ale właściwie tylko w kuchni, a do pielęgnacji ciała użyłam go może raz, góra dwa. Jednak doskonale wiem, że właśnie ten składnik wpływa pozytywnie na skórę. Co jest wadą takiego oleju? Z pewnością jego tłustość. Olej kokosowy 100%, pozostawia na ciele nieprzyjemną, lepką warstwę. Jak więc wypadł kosmetyk, który olej kokosowy w składzie ma, lecz posiada też strukturę żelu? Jest fenomenalny!

Produkt otrzymujemy w wygodnej, poręcznej, solidnej tubie. Na opakowaniu zamieszczono wszystkie informacje na temat kosmetyku. Wracając jeszcze do tubki, ta została wykonana z miękkiego tworzywa, więc wydobycie resztek, które osiadły na ściankach i na dnie, nie stwarza żadnych problemów. Zamknięcie w postaci klapki też zasługuje na duży plus. To lubimy :) 


Żel zawiera naturalny olej kokosowy, ale również panthenol, alantoinę, a także leczniczą wodę mineralną. To czyni kosmetyk bezpiecznym i co najważniejsze, odpowiednio skutecznym. A jaką ma strukturę? Mnie przypomina raczej lekki krem, a nie typowy żel... Jednak genialnie się rozprowadza i szybko wchłania. Na skórze nie pozostaje tłusty, lepki film. Zapach kosmetyku to raczej sprawa jasna - wyczuwam mocny aromat kokosa. 


 Co taki żel robi z moją skórą? Ano wpływa na nią rewelacyjnie! Dzięki niemu jest odpowiednio nawilżona , odżywiona, miękka i gładka. Kosmetyk sprawdza się świetnie po depilacji, kiedy ciało potrzebuje specjalnego, delikatnego traktowania. Żel Gorvita pozostanie ze mną na dłużej. 

Za kosmetyk dziękuję agencji CredoPR 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger