czwartek, 3 maja 2018

Nawilżająca pianka do cery suchej i wrażliwej Eco Lab

Kolejna nowość, którą otrzymałam od właścicielki sklepu e-fryzjernia.pl to produkt do pielęgnacji twarzy. Szczerze powiedziawszy, jest on przeznaczony do innego typu skóry, lecz ostatnio moja cera stała się bardziej kapryśna i na większość kosmetyków reaguje podrażnieniami. Pomyślałam więc, że dobrym rozwiązaniem byłoby zafundowanie jej specyfiku przeznaczonego dla wrażliwców. 







Od producenta:

Skład:

Pojemność: 150 ml
Cena: 15.60 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Dawno, a nawet bardzo dawno miałam pewną piankę do mycia twarzy, która jakoś niespecjalnie trafiła w moje gusta. Pozostawiała na skórze tłusty, nieprzyjemny film i wrażenie niedokładnego umycia buzi. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Dlatego kosmetyki tego typu obchodziłam szerokim łukiem i zdecydowanie częściej sięgałam po najzwyklejsze żele myjące. Jednak tak jak wspominałam, po zimie moja cera stała się kapryśna i wymagała specjalnej pielęgnacji. Sięgnęłam znów po piankę, ale w wersji dla wrażliwców. Wiecie co? To była dobra decyzja. 

 Pianka mieści się w przyjemnym dla oka, niezwykle poręcznym opakowaniu. Myślę, że spokojnie spakowałabym ją do walizki, bo miałabym stuprocentową pewność, że nic złego się z nią nie stanie. Dozownik jest solidny, uwalnia akuratną ilość kosmetyku po jednym naciśnięciu mechanizmu. Szata graficzna buteleczki jak najbardziej mi odpowiada. 
Pianka nie ma zbyt luźnej struktury. Nie spływa z dłoni, twarzy, dobrze się pieni. Pachnie przepięknie! Dawno nie miałam tak uroczo pachnącego kosmetyku do twarzy. Połączenie nut kwiatowych i owocowych z odrobiną świeżości, daje niesamowitą kompozycję aromatyczną. Ten zapach chyba nigdy mi się nie znudzi. Powąchacie, a same się przekonacie jaki jest cudny! 

W pierwszej kolejności pianeczkę muszę pochwalić za świetny skład. Zero SLS, SLES, silikonów, parabenów , syntetycznych barwników i konserwantów. To wymarzony kosmetyk dla wrażliwców. Produkt Eco Lab radzi sobie świetnie z oczyszczaniem mojej mieszanej, bardzo problematycznej cery. Pianka doskonale domywa, nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Nie szczypie w oczy, oraz oczywiście nie podrażnia. Faktycznie lekko nawilża, chociaż od tego mam swój ulubiony krem. Z największą przyjemnością poznam pozostałe pianki od Eco Lab. A wy znacie te produkty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger