wtorek, 19 stycznia 2016

Legendarna maska do włosów Il Salone Milano.

Są kosmetyki, które na stałe zapisują się w historii. Il Salone Milano, to marka wybierana przez profesjonalnych fryzjerów od 40 lat! Całkiem ładny staż prawda? :) W Polsce te produkty są nowością. We Włoszech większość kobiet zna je doskonale. Teraz i my możemy sprawdzić działanie kosmetyków Il Salone Milano, a ja dziś chciałam wam zaprezentować jeden z nich.


O firmie:
Legenda, która przetrwała lata historii.
W połowie lat '80 w kilku salonach fryzjerskich północnych Włoch pojawiły się nowe, innowacyjne produkty.Tradycyjne, niemalże domowe receptury połączone w zupełnie nowej formule ze znanymi od tysiącleci składnikami odżywczymi. Takie zestawienie od razu przyciągnęło uwagę fryzjerów. Przez kolejnych 30 lat cała kolekcja została dogłębnie przetestowana w salonach fryzjerskich na całym świecie.
Teraz Ty masz okazję wypróbować nasze legendarne produkty. Przez lata współpracowaliśmy z ponad 300 tysiącami profesjonalistów na całym świecie aby stworzyć produkty na poziomie profesjonalnym, które gwarantowałyby wrażenia i jakość jak podczas wizyty w salonie fryzjerskim.
Dzięki linii Il Salone Milano - The Legendary Collection możesz mieć to wszystko, po raz pierwszy, w Twoim domu.




Od producenta:
Maska stosowana na co dzień w  najlepszych światowych salonach fryzjerskich zapewnia Twoim włosom całkowitą metamorfozę zwiększając ich objętość oraz poprawiając strukturę. Formuła o pH4  bogata w proteiny mleka, pszenicy oraz ceramidy kompleksowo odżywia i regeneruje włosy przywracając im zdrowy wygląd. Proteiny mleka w naturalny sposób poprawiają nawilżenie i elastyczność włosów nadając im jednocześnie gładkość i połysk. Aminokwasy  pszenicy stanowią niezwykle łatwo wbudowującą się w strukturę włosa kompozycje podobną do keratyny,  co znacznie zwiększa zdolność włosów do zatrzymania wody.  Włosy stają się mocne, nawilżone  i sprężyste.  Ceramidy, naturalnie występujące lipidy we włóknie włosa, stanowią nieodzowny element każdej pielęgnacji nawilżającej i wzmacniającej. Maska uwielbiana na całym świecie za zapach eleganckiego salonu fryzjerskiego.
Skład:
Pojemność: 500 ml
Cena: 44.99 zł
Moja opinia:
Maskę stosowałam wspólnie z mamą, ponieważ wykorzystanie tych 500 ml zajęłoby mi pewnie dużo, dużo czasu, a w kolejce przecież czekają kolejne nowości do poznania:)
Kosmetyk otrzymujemy w przyjemnym dla oka słoiczku, zakręcanym zakrętką. Opakowanie nie jest może najporęczniejsze, ale widzę przynajmniej ile maski pozostało mi do wykorzystania, dozuję sobie swobodnie odpowiednią jej ilość. Wnętrze zabezpieczono folią, także mam pewność, że jako pierwsza otwieram i sprawdzam działanie swego kosmetycznego egzemplarza. 


Maska posiada ciekawą konsystencję, coś na podobieństwo budyniu... Niemniej dobrze rozprowadza się na włosach, nie spływa z nich, ani też z dłoni. Pachnie po prostu obłędnie! To bardzo elegancki zapach, charakterystyczny dla kosmetyków pochodzących z salonu fryzjerskiego. Uwielbiam takie klimaty, więc jeśli chodzi o wrażenia aromatyczne jestem usatysfakcjonowana. 


Maskę nanosiłam nie tylko na włosy, ale i skórę głowy. Troszkę obawiałam się późniejszego przetłuszczenia pasm. Jednak kosmetyk nie obciąża czupryny, nie tworzy na głowie paskudnych strąków, które byłyby dla mnie nie do zaakceptowania. 
Maskę spłukujemy po pięciu minutach, co nie jest czasem długim, więc nie możemy narzekać. Miałam już kilka odżywek, gdzie ten okres był wydłużony nawet do trzydziestu minut. W tym przypadku jest szybko oraz skutecznie. 

Po wysuszeniu czupryny, moje włosy zachwyciły mnie swym wyglądem. Były sypkie, wygładzone aż po same końce, a co najważniejsze, odpowiednio nawilżone i tym samym łatwe do ujarzmienia. Przestały się elektryzować i plątać głównie na końcach. Pasma ładnie błyszczały, prezentowały się faktycznie nienagannie. Z działania maski jestem jak najbardziej zadowolona. Myślę, że powrócę do niej w przyszłości, ponieważ wpływa na moje włosy fantastycznie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger