środa, 13 stycznia 2016

Skoncentrowane serum do stóp i paznokci No.36

W tej recenzji chciałam wam zaprezentować kolejny kosmetyk od No.36. Ich produkty przypadły mi do gustu i pewnie będę często do nich powracała. Są nie tylko skuteczne, ale też tanie, łatwo dostępne. Nie przedłużając, zajmijmy się punktem głównym wpisu :)


SKONCENTROWANE SERUM DO STÓP I PAZNOKCI



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 9 zł
Moja opinia:
Nie wiem czy też tak macie, ale mnie do zakupu konkretnego kosmetyku, przekonuje między innymi sposób jego aplikacji. Ma być wygodnie, szybko, a także solidnie. Serum pod względem technicznym spełnia te wymagania. Kosmetyk otrzymujemy w niewielkiej, miękkiej tubce, z dozownikiem w postaci pompki. Po raz pierwszy spotkałam się z takim wyposażeniem w tubkach, zwykle miałam do czynienia z klapką czy zwyczajną zakrętką. Popieram więc pomysł producenta na ułatwienie życia zniecierpliwionym kobietom, dla których czas to pieniądz ;) Pompka została dodatkowo zabezpieczona plastikową, przeźroczystą zatyczką, co pozwala na higieniczne przechowywanie produktu. 


Serum ma lekką, delikatną, przyjemną strukturę. Już niewielka ilość kosmetyku wystarczy, by sowicie nakremować całe stopy i paznokcie. Dlatego też ta niewielka tubka wystarcza na długi czas nawet przy systematycznym, codziennym stosowaniu. 
Serum pachnie ładnie, nie kojarzę zapachu z konkretnymi nutami. Jeśli już to z jakimiś kwiatowymi aromatami, które osobiście bardzo lubię. 


Serum wchłania się błyskawicznie i nie pozostawia na skórze lepkiego, nieprzyjemnego filmu. Od razu można przystąpić do zakładania skarpet, rajstop itp. Tak jak obiecuje producent, kosmetyk działa już po pierwszym użyciu. Skóra stóp szybko zostaje odpowiednio nawilżona, odżywiona i wygładzona. Na pięty trzeba poświecić nieco więcej czasu, ale i one poddadzą się dobroczynnemu działaniu skoncentrowanego serum. Po użyciu produktu No.36 zauważyłam nawet, że skórki wokół paznokcia stały się miększe, same płytki zyskały ładne, zdrowe zabarwienie. 
Serum jest naprawdę świetne. Nie kosztuje wiele, a działa zgodnie z obietnicami producenta. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger