niedziela, 10 stycznia 2016

Maski kolagenowe w ampułkach Elogie: z kwasem hialuronowym & z kofeiną i witaminami.

Te maseczki darzę ogromną sympatią. Firma Elogie podarowała nam, zapracowanym, niesamowite produkty. Maski pozwalają mi na chwilę błogiego lenistwa w ich towarzystwie. Tym razem to one działają, a ja wypoczywam. Dziś chciałam wam przedstawić dwie maski, które spełniły moje oczekiwania i powtórzyły sukces tej, którą opisywałam tutaj.






Od producenta:
Skład:



Od producenta:
Skład:

Pojemność masek: 18 ml
Cena za każdy produkt: 39.90 zł PRODUKTY DOSTĘPNE W DROGERIACH DOUGLAS
Moja opinia:
Postanowiłam, że zaprezentuję wam dwie maseczki w jednym wpisie, gdyż mają one zbliżone do siebie właściwości. Niemniej każdą przetestowałam z wielką przyjemnością, ale i ogromną ciekawością - czy będzie skuteczna, czy pobije na głowę poprzedniczkę? 
Maseczki mieszczą się w tekturowym, świetnie opisanym opakowaniu. W środku pudełeczka znajdziemy trzy ampułki, równie schludnie i porządnie zapieczętowane. Mamy pewność, że nasz kosmetyk nikt wcześniej nie otwierał, nie macał, nie wąchał. 



Maseczki pięknie pachną i urzekają swą konsystencją. Mogę je łatwo i precyzyjnie rozprowadzić, nic nie spływa w okolice dekoltu czy włosów. Kosmetyk ulega stopniowemu wchłanianiu, nie trzeba zmywać jego pozostałości, gdyż w moim przypadku wszystko pięknie wnikało w skórę.

Maseczki są idealnie dopracowane pod każdym względem. Nie tylko zapach i konsystencja zostały przez producenta starannie przemyślane. Ich działanie ma faktycznie odzwierciedlenie w rzeczywistości. To nie tylko wymysły wypisane na ładnym opakowaniu, ale prawdziwa rozkosz dla zmęczonej, suchej skóry. Maseczki wspaniale nawilżają, fenomenalnie odżywiają, odświeżają każdy typ cery. Jako posiadaczka tej skłonnej do powstawania wyprysków, nie mogłam narzekać na szybko pojawiające się niespodzianki. Produkty Elogie nie zapychają, nie pozostawiają tłustej, nieprzyjemnej, mocno lepiącej warstwy. Oczywiście nie są w stanie usunąć głębokich zmarszczek po wykorzystaniu jednego opakowania, ale myślę, że przy dalszym, systematycznym stosowaniu, zmiany będą znaczne. Polecam z czystym sumieniem maseczkę z kwasem hialuronowym, ale i tę z kofeiną i witaminami. To fenomenalne produkty godne waszej uwagi.

1 komentarz:

  1. nie znam tej firmy, nie widziałam nigdy tych maseczek, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger