niedziela, 31 stycznia 2016

Królewskie danie od SmakMAK.

Dziś chciałam wam zaprezentować ostatni otrzymany od SmakMAK produkt. Będzie świetnym pomysłem na szybki, ale i sycący obiad dla całej rodziny.





Waga: 800 g
Moja opinia:
Flaczki są gotowym produktem, który tylko należy podgrzać. Przełożyłam zawartość foliowej osłonki do garnka i tak też uczyniłam. Już podczas ogrzewania flaczków, wyczułam bardzo przyjemny, aromatyczny smak dania. Po spróbowaniu ich uznałam, że flaczki od SmakMAK są najpyszniejszymi jakie kiedykolwiek miałam okazję zjeść. 
Flaczki charakteryzuje niezwykle udany smak. Nie są zbyt ostre, palące, ale lekko łagodne, chociaż nie pozbawione dodatku ziół, przypraw ogólnego pojęcia. Produkt zawiera również dodatek warzyw, więc nie musimy same czegoś do flaczków wrzucać. Przygotowanie takiego dania zajmuje po prostu minimum czasu. Niemniej wspaniale rozgrzewa w chłodne, zimowe dni i smakuje wybornie. Flaczki od SmakMak mogę wam polecić z czystym sumieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger