niedziela, 10 stycznia 2016

Łosoś na stół!

W ramach kontynuacji współpracy, od firmy STEK-ROL, otrzymałam ogromną paczkę produktów do przetestowania. Dziś chciałam wam polecić coś z ich asortymentu.









Waga: 170 g
Moja opinia:
Cała moja rodzina lubi konserwy rybne. Często coś takiego kupujemy do zjedzenia na kolację czy podwieczorek. Jednak nie wszystkie rybki w puszce są smaczne, większość niezbyt przyjemnie pachnie. Jakież było moje zdziwienie w momencie gdy spróbowałam łososia od Stek-Rol. 
Po otwarciu puszki ujrzałam ogromne kawałki rybki w otoczeniu aromatycznego sosu greckiego z dużą ilością warzyw. Ten łosoś nie ma ości, więc mogą go zajadać śmiało także i dzieci.
Jak dla mnie zawartość tej puszki jest przepyszna! Łosoś plus delikatnie słodki w smaku sos - nie potrzebuję niczego więcej. Oczywiście do takiej konserwy można dorzucić posiekaną cebulkę, doprawić jeszcze solą czy pieprzem. 
Filety z łososia w sosie greckim, mogę wam polecić z czystym sumieniem. Niebawem pokażę kolejne produkty Stek-Rol, które aktualnie przechodzą gruntowne testy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger