niedziela, 17 stycznia 2016

Pyszny i zdrowy sok śliwkowy.

Tęsknie za jesienią, a dokładnie za pojawiającymi się wtedy pysznymi owocami. Niestety na taką rozkosz dla podniebienia będę musiała sporo poczekać. Na szczęście są jeszcze owocowe soki, które pozwalają mi przetrwać ten trudny dla łasuchów okres;) Tłocznia Maurer oferuje nam wspaniałe produkty, między innymi taki sok...







Od producenta:


Moja opinia:
Niewielka, szklana buteleczka, mieści znakomity sok nie tylko pod względem doznań smakowych, ale i zdrowotnych. Śliwkowa pyszność została "wyprodukowana" z dojrzałych, soczystych owoców tłoczonych na zimno, a nie z paskudnego koncentratu, który z naturą nie ma nic wspólnego. Tłocznia Maurer dużą uwagę przywiązuje do zadowolenia klienta. Ich produkty są smaczne i wpływają pozytywnie na zdrowie każdego konsumenta. W swojej ofercie mają przeróżne soki, a ja miałam okazję między innymi spróbować tego śliwkowego. 

Po otwarciu buteleczki, poczułam aromat najprawdziwszych, jakby przed chwilą zerwanych z drzewa śliwek. Od razu wspomnienia z malowniczej jesieni powróciły ze zdwojoną siłą! W momencie gdy spróbowałam soku śliwkowego Tłoczni Maurer, moje zadowolenie osiągnęło najwyższy pułap. Sok był po prostu idealny! Niezbyt słodki, lekko kwaskowy, obłędnie pyszny. Świetnie gasi pragnienie, smakuje nie tylko dorosłym, ale i dzieciom. Polecam z czystym sumieniem, jednocześnie życząc smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger