poniedziałek, 25 stycznia 2016

Sok z buraczków i jabłek.

Dziś chciałam wam zaprezentować ostatni, otrzymany od Tłoczni Maurer sok. To ciekawe połączenie dwóch składników, które miałam okazję spróbować po raz pierwszy...






Od producenta:
Skład:
Pojemność: 300 ml
Moja opinia:
Na koniec mojej przygody z sokami od Tłoczni Maurer, pozostawiłam sobie zawartość szklanej butelki w kolorze ciemnej czerwieni. Sok z jabłek i buraczków był moim pierwszym. Wcześniej nie miałam okazji zakosztować takiego połączenia. Osobno - oczywiście. 
Lubię sok buraczkowy, ogólnie przepadam za tym warzywem. Sok jabłkowy należy do moich faworytów. Niemniej troszkę obawiałam się takiej ciekawej, ale jednocześnie kuszącej kompozycji. 

Otwarcie butelki przyniosło mi pierwsze, pozytywne zaskoczenie. Sok pachniał bardzo naturalnie. Poczułam się tak, jakbym zbierała w ogrodzie dorodne jabłka i wyrywała z grządki kuliste, ogromne buraczki. Ach... dlatego jesień jest tak piękna! Powróćmy jednak do rzeczywistości i zajmijmy się naszym sokiem ;) 
W smaku można wyraźnie wyczuć buraczki, w końcu jest ich w składzie aż 70%. Sok jest nieco słodszy niż inne produkty Tłoczni, które miałam okazję poznać, Bardzo mi posmakował, więc z przyjemnością wypiłam całą zawartość butelki. Sok jest w stu procentach naturalny, pozyskany ze świeżych owoców i warzyw. Dla mnie potężna bomba witaminowa, godna polecenia każdemu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger