czwartek, 28 stycznia 2016

Koszula damska VIVA.

Oficjalnie stwierdzam, że wreszcie udało mi się przygarnąć idealną koszulę nocną. Ileż ja się nachodziłam za taką, która wyglądałaby w miarę ładnie, a co najważniejsze była wygodna. Niestety próby kupna tej oczekiwanej, zwykle kończyły się tylko na wielkim niezadowoleniu. Owszem, coś tam wypatrzyłam, ale przeważnie koszula przypominała bezkształtny worek. Dlatego też bardzo się ucieszyłam, kiedy dotarła do mnie koszula od imaxi.pl W takiej to nawet nie będę się wstydziła pokazać mężowi dnia 14 lutego ;)













Skład: 100 % bawełna
Cena: 52.49 zł do kupienia tutaj
Kolory: melanż, róż, turkus
Moja opinia:
W ofercie sklepu znajdziecie mnóstwo koszul, piżam i bielizny innego typu. Jest też coś dla mężczyzn, a nawet dzieci. Obsługa służy pomocą i z ochotą rozwieje nasze wątpliwości. W sumie, patrząc na te wszystkie cuda, można się pogubić :) Sama nie wiedziałam na co się zdecydować, ale moje serce skradło inne, takie nadrukowane na koszuli.

Wybrałam sobie koszulę nocną Viva firmy Taro. Kolor pewnie nie będzie idealnie widoczny na zdjęciach, ale uwierzcie mi, że to co pokazane jest na stronie imaxi.pl, ma odzwierciedlenie w rzeczywistości. Melanż jest faktycznie melanżem, róż różem itp. Rozmiarówka też będzie dla was miłą niespodzianką. Konkretne egzemplarze nie mają zawyżonej czy zaniżonej numeracji. Oczywiście na metce sprawdzimy dokładne wymiary odnoszące się do konkretnego rozmiaru. Jeśli nie znacie swojego, zmierzcie się dla pewności. 

Koszula wygląda uroczo. Nadruk w postaci ażurowych serduszek pasuje do mojego charakteru. Dolne wykończenie w kolorze różu dopełnia całości, nadaje nieco zmysłowości. Pełni też inną funkcję, wpływającą pozytywnie na komfort snu. Dzięki dolnej lamówce, koszula nie przesuwa się na ciele, nie zwija podczas spania. Viva wspaniale leży, nie uciska, nie krępuje ruchów. Posiada miękkie szwy, ale zostały one wykonane z dbałością, żadna odstająca nitka nie psuje efektu.
Koszula nawet po praniu zachowuje cały swój urok - nie mechaci się. Nadruk nie ulega zniszczeniu, wyblaknięciu. 
Produkt uznaję za bardzo udany, godny polecenia każdej z was. Myślę, że taka koszula będzie praktycznym prezentem na Walentynki, więc podsuńcie mężowi pomysł na upominek dla kochanej żony. Może wasze życzenie się spełni :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger