środa, 20 stycznia 2016

Sok jabłkowy 100% BIO.

Dziś postanowiłam zaprezentować wam kolejny sok od Tłoczni Maurer. Na tak mroźną pogodę, będzie to smakowity, zdrowy napój. Z chęcią wypiłabym kolejną taką butelkę ;)







Od producenta:

Skład:

Pojemność: 300 ml
Moja opinia:
Uwielbiam soki owocowe. Oczywiście w moich miejscowych sklepach trudno trafić na taki prawdziwy, a nie wyprodukowany z koncentratu. I chociaż sklepowe półki uginają się pod sokami, nektarami o różnych smakach, jakoś mnie nie zachęcają, a wręcz odpychają, jeśli tylko bliżej przyjrzę się ich składom. Dlatego też z przyjemnością sięgnęłam po sok jabłkowy od Tłoczni Maurer. Ta naturalna pyszność to samo zdrowie! Produkt nie zawiera żadnych polepszaczy, konserwantów itp. Nie mam obawy przed podaniem go moim dzieciom. 

Smak soku jabłkowego Tłoczni Maurer, zależy od odmiany jabłuszek. Ten mój był niezwykle aromatyczny, niezbyt słodki, a świetnie gaszący pragnienie. Mętność soku świadczy o nim jak najlepiej - nie przeszkadza podczas picia ;)
To prawdziwa bomba witaminowa, która przyda się na sezon z przeziębieniami w roli głównej. Pijcie śmiało soki Tłoczni Maurer, bo są naprawdę przepyszne!

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger