poniedziałek, 25 stycznia 2016

Eco Soft Regenerujący naturalny balsam do ust.

Takie cudeńko od razu przykuło moją uwagę. Zapragnęłam je mieć i proszę, firma Coloris spełniła moją prośbę ;) Maleństwo Laura Conti nie tylko wygląda uroczo, ale działa wprost idealnie!








Od producenta:
Skład:
Waga: 7 g
Cena: 11.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Producent zadbał o estetyczne, bogate w informacje opakowanie. Dlatego też jesteśmy przekonani, że otrzymujemy kosmetyk o najwyższej jakości - nie obwąchiwany, nie dotykany przez innych, ciekawych klientów. Ma to duże znaczenie, gdyż ten oto balsamik, gości między innymi w Rossmannie, a tam wiadomo jak to bywa z tym "sprawdzaniem" Produkt zaskoczył mnie oczywiście nie tylko tekturową oprawą, lądującą szybko w koszu, lecz opakowaniem, które pozostanie ze mną na dłużej. Jest niewielkie, ale według mnie strasznie urocze i cukierkowe ;) Nie kłopotliwe przy otwieraniu czy zamykaniu, mieszczące się w każdej torebce, a nawet kieszeni. 

Balsam mam zawsze przy sobie i stosuję kilka razy w ciągu dnia. Pachnie przepięknie - świeżo i wyraziście. W całej kompozycji wyraźnie czuć różane nuty za którymi ja nie przepadam, ale tutaj zostały zaprezentowane z tej lepszej strony.
Balsam można szybko i precyzyjnie rozprowadzić na ustach, ponieważ jego kulista forma ułatwia cały proces aplikacji. Kosmetyk nie obciąża, nie zbiera się w załamaniach. Nie znika też zbyt szybko, chociaż normalne jest to, że należy nanosić go często, gdy jemy, pijemy itp. Balsam świetnie nawilża suche, spierzchnięte wargi, nie uwidacznia odstających skórek, ale prowadzi do ich regeneracji. Jest bardzo wydajny, więc potowarzyszy nam przez dłuższy okres czasu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger