czwartek, 28 stycznia 2016

Pierogi z serem SmakMAK.

Moje pierogi zawsze przypominały bezkształtne "coś", bez jakiegokolwiek smaku i miękkości. Dlatego też często sięgam po gotowce, które nie są szczególnie wyborne. Trafiłam jednak na produkt mogący konkurować z pierogami domowej roboty. SmakMAK ma coś takiego w swej ofercie...






Waga: 400 g
Moja opinia:
Moje dzieci przepadają za pierogami z serem. Już nie mogły się doczekać kiedy spróbują tych od SmakMAK - takie z nich łakomczuchy :)
Pierogi są gotowe w pięć minutek, więc nawet gdy nie mam dużo czasu na przygotowanie obiadu, taki produkt z pewnością znajdzie miejsce na naszym stole. Pierogi po ugotowaniu nie przypominają twardych bryłek ciasta. Są miękkie, elastyczne i przepyszne! W środku znajdziemy dużo serowego nadzienia, które też jest słodkie, więc nie potrzebujemy dodatkowej ilości cukru do posypania.
Pierogi sycą, ale też posmakowały wszystkim domownikom. Są znacznie lepsze od znanych nam gotowych - oczywiście o moich, wykonanych własnoręcznie nie ma nawet mowy ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger