niedziela, 27 maja 2018

Kampania Werther's Original Soft Eclairs

Po raz kolejny zostałam wybrana do kampanii, którą organizowało Rekomenduj.to. To chyba moja trzecia akcja u nich, co niesamowicie mnie cieszy. Każda przeprowadzona przez Rekomenduj.to kampania, jest dopracowana w stu procentach. Począwszy od pudełka, na samych produktach kończąc. Tym razem zostałam obdarowana przesłodką i przeuroczą paczuszką... 
 

W środku wielkiego, kolorowego pudła, odnalazłam mnóstwo cukierków Werther's Original. Dla mnie te słodycze, to smak dzieciństwa. Jako mała dziewczynka szalałam na ich punkcie, ale nawet teraz z największą przyjemnością przetestowałam kolejne łakocie.

Paczka ambasadorska zawierała głównie nowość, czyli cukiereczki Soft Eclairs, ale znalazło się miejsce dla pozostałych, trzech produktów marki: Soft Caramels, Cream Candies i Creamy Filling. Punktem głównym były cukierki Soft Eclairs. 







Powiem wam, że zakochałam się w tych słodyczach. Soft Eclairs to połączenie karmelu i czekolady. Taki duecik mi odpowiada. Cukierki nie są zbyt mdłe, rozpływają się w ustach, kuszą smakiem i zapachem. Niesamowicie pyszne. Nie można poprzestać na zjedzeniu tylko jednego. A wy znacie, lubicie cukierki Werther's Original Soft Eclairs? Czy połączenie karmelu i czekolady uznajecie za udane? Do 17 czerwca trwa konkurs #mojesofteclairs. Tutaj znajdziecie więcej informacji na ten temat: https://www.werthers-original.pl/konkurs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger