czwartek, 26 marca 2015

Doctor Brew - Double IPA.

Nie jestem znawcą piwa, ale potrafię zadecydować czy dany egzemplarz mi smakuje :) Oczywiście nie pijam alkoholu non stop, jednak od czasu do czasu, kufelek złocistego płynu nie jest zły. Dziś chciałam wam przedstawić piwo od Doctor Brew. Czy było smaczne?


O firmie:
Przyjaciel kiedyś powiedział mi: "Nie ważne gdzie, ważne z kim". I tak oto przemierzyliśmy ponad 120 000 km w poszukiwaniu smaku prawdziwego życia. Komponowanie od zawsze była naszą pasją.
Odkrywanie kompozycji piwa szybko nadało kierunek całemu naszemu życiu. Od tej chwili każdy krok po schodach życia przypomniał kroczenie po piasku-nikt nie mówił, że będzie łatwo, ale od samego początku wiedzieliśmy, że warto. Idziemy tam gdzie zapach wiatru przywodzi zapach odległych krain. Doctor Brew i przygoda. Ty i On-to takie proste.




Od producenta:

Pojemność: 500 ml
Moja opinia:
To mój debiut jeśli chodzi o piwa Doctor Brew. Już po przeczytaniu informacji na temat tego właśnie produktu wiedziałam, że będzie to ciekawe doznanie dla moich kubków smakowych. Piwo posiada bardzo przyjemny, lekko cytrusowy zapach, który wyczuwam zaraz po uchyleniu kapsla. Kolor zbliżony do barwy miedzi, piana średnia, ale nie mogę też pod tym względem narzekać. 
Double IPA, to piwo raczące nas potężną falą goryczki. Można się było tego spodziewać po 99 IBU prawda? :) Niemniej jednak jest smaczne, przy bliższym poznaniu, po kolejnych łykach, odnalazłam w nim grejpfrutowe nuty, które totalnie mnie zaskoczyły i przekonały do produktu. Double IPA podane w firmowej szklance od Doctor Brew, smakuje jeszcze lepiej, więc jeśli macie ochotę, namawiam do wypróbowania właśnie tego rodzaju piwa. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger