piątek, 13 marca 2015

Autentyczne indyjskie jedzenie.

Nie należę do osób, które przy garnkach spędzają cały swój czas. Czasem mam ochotę na pochłonięcie "gotowca", chociaż i pod tym względem nie popadam w przesadę. Lubię też sięgać po produkty mniej znane, takie niepospolite, egzotyczne. Dlatego moją uwagę przykuła firma Smak Indii. Mają oni w swej ofercie gotowe dania kuchni indyjskiej. Dziś chciałam wam przedstawić jedno z nich, któremu nie brakuje "powera" :)


O firmie:
Smakindii inspiruje do wprowadzenia indyjskiego jedzenia i całkiem nowego smaku do Polski poprzez przedstawienie fali indyjskich przysmaków, które zrewolucjonizuje podniebienie każdego Polaka po ich skosztowaniu. Smakindii jest także obfitą próbą dodania nowego stylu żywności dla wszystkich polskich rodzin.

Gotowe chłodzone dania Indyjskie, mogą by? spożywane o każdej porze dnia z przyjaciółmi i rodziną. Nieskomplikowane opakowanie i jasna instrukcja w języku polskim i angielskim ułatwia konsumentom zapoznanie się ze składnikami i jakością produktu. Jesteśmy w pełni przekonani, że nasi polscy konsumenci pokochają nasz produkt po pierwszym spożyciu i to jest dla nas gwarancją, że zapamiętają oni ten niesamowity smak, który przyniesie ich z powrotem do Smakindii.




Po podgrzaniu prezentuje się tak...


Po raz pierwszy spotkałam się z daniem gotowym o tak zachwycającym składzie. Same przyprawy i naturalne produkty, które zadowolą podniebienie nawet najbardziej wybrednego smakosza. Kawałki mięska są naprawdę ogromne, całość urozmaicona przepysznym, piekielnie ostrym sosem i uraczona sporą ilością smakowitego ryżu. 
Danie wystarczy podgrzać w kuchence mikrofalowej, albo przerzucić do garnka. Dużym zaskoczeniem było dla mnie... gwiżdżące opakowanie! Totalnie mnie zadziwiło, ale i ułatwiło kontrolę nad odgrzewanym posiłkiem. Moje kubki smakowe przeżywały prawdziwą euforię za każdym razem, gdy kurczak z ryżem pilau wędrował do mych ust. Czegoś tak pysznego, mega sycącego i ogniście doprawionego, jeszcze nie miałam okazji spróbować. Element egzotyki w domu też się przydaje prawda? W kolejce czekają pozostałe dania od firmy Smaki Indii, ale o nich opowiem wam już niebawem. Brak konserwantów w składzie zachęca do konsumpcji, a łatwość i szybkość przygotowania, mają tutaj nie mniejsze znaczenie. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger