sobota, 14 czerwca 2014

Chusteczka samoopalająca do twarzy i ciała od Efektimy.

Moje przygody z jakimikolwiek produktami samoopalającymi zawsze kończyły się katastrofą. Z odrobiną niepewności podchodziłam więc do testów nowości od Efektimy... Poznałam i już wiem czy było warto :)






Od producenta:
Skład:
Ilość w opakowaniu: 1 szt.
Cena: 1.87 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
W opakowaniu znajdziemy sporych rozmiarów chusteczkę, obficie nasączoną preparatem. Ucieszyłam się, bo nie poczułam tego charakterystycznego dla samoopalaczy zapachu. Nigdy go nie tolerowałam i to kwestia aromatyczna była jedną z przyczyn omijania "opalania" we własnym domu. Drugim, odwiecznym problemem były smugi. W tym przypadku nie musiałam czekać z zapartym tchem czy obraz rozpaczy pojawi się na mym ciele. Żadnych smug dzięki chusteczce ! Skóra idealnie pokryta preparatem, opalenizna delikatna i równomierna. Tego oczekiwałam. Chusteczka sprawdzi się przed ważnym wyjściem, kiedy to nie chcemy uchodzić za bledziucha, na słoneczku robimy się czerwone, a na solarium zabrakło czasu. Chusteczka nie podrażnia, nie tworzy kiczowatego efektu. Oczywiście najpierw przetestujcie ją na małych partiach skóry co by nie było niespodzianki :)

Strona internetowa Efektimy tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger