środa, 25 czerwca 2014

W trosce o zdrowie kobiety.

Z płynami, żelami, piankami do higieny intymnej nie eksperymentuje. Mam kilka sprawdzonych produktów do których powracam często z "podkulonym ogonem". Ale jak to ze mną bywa, gdybym nie przetestowała czegoś nowego, to z pewnością nie mogłabym zasnąć spokojnie :) Na szczęście  żel do higieny intymnej od Eveline Cosmetics, nie odwdzięczył się negatywnymi skutkami w zamian za moje zaufanie.









Od producenta:

Skład:
Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 14 zł
Moja opinia:
Produkt jest totalną "świeżynką" na rynku, w związku z tym nie wiem jak będzie z jego dostępnością w mniejszych drogeriach. Ja póki co nie widziałam go u siebie, ale też buteleczka o takiej pojemności powinna mi wystarczyć do momentu lepszego zaopatrzenia sklepów w kosmetyk. Tekturowy kartonik skrywa główne opakowanie żelu. Jest to tradycyjna butla z pompką. Wszystkie wymagane informacje są zamieszczone na etykiecie, ale i na kartoniku. Całość prezentuje się zachęcająco, myślę że nie pomylicie tego żelu z żadnym innym :) Konsystencja pozytywnie mnie zaskoczyła. Nie przecieka przez palce, ale też łatwo wydostaje się przez dozujący mechanizm. Jedno naciśnięcie pompki uwalnia jak dla mnie akuratną ilość żelu o słabiuteńkim zapachu (wyczują wnikliwi), na szczęście. Pieni się tak jak trzeba, pod tym względem nie wymagam od produktu niczego więcej. 


Żel nie przyniósł rozczarowania przy codziennym, systematycznym stosowaniu. Nie podrażnia - ale ulga :) Mogą z niego korzystać panie w każdym wieku, tutaj nie ma ograniczeń :) Żel myje "te" miejsca bardzo delikatnie, pozostawia uczucie świeżości i komfortu. Cena korzystna i zachęcająca do ponownego nabycia. 

Strona internetowa Eveline Cosmetics tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger