sobota, 7 czerwca 2014

Rewelacyjna trwałość pomadki The ONE.

Nie jestem zwolenniczką pomadek w wystrzałowych kolorach, ale od czasu do czasu każda z nas chce zaszaleć. Ostatnio zachwycam się pomadką nowej marki The ONE od Oriflame. Kosmetyk otrzymałam od Pani Ani i cóż... jestem nim zachwycona pomimo tego, że w mojej kosmetyczce ten rodzaj mazidełka nie jest witany z wielką radością.

POMADKA THE ONE COLOUR UNLIMITED 
(ABSOLUTE BLUSH)








Od producenta:
Długotrwała pomadka z połyskującym satynowo wykończeniem. Wzbogacona nawilżającym kompleksem LIPSoft Moisture, który nadaje jej lekką konsystencję i właściwości przywracające komfort. Jej kolor pozostaje na ustach bez zmian aż do 10 godzin. 
Skład:
Waga: 1,7 g
Cena aktualna: 19.90 zł
Moja opinia:
Moje codzienne makijaże ograniczają się tylko do nałożenia bezbarwnego balsamu na usta. Kolorowe pomadki tak, ale tylko na większe wyjścia. W przypadku tej od Oriflame od początku byłam pozytywnie nastawiona co do odcienia. Mój aparat nie potrafi idealnie odwzorować barwy kosmetyku, ale możecie mi wierzyć, że to co zobaczycie w firmowym katalogu lub na stronce, jest w zupełności prawdziwe. Pomadka The ONE nie posiada wyszukanej oprawy zewnętrznej, ale może to i dobrze. Ma szansę przypaść do gustu większej grupie kobiet, a i cukierkowy zapach też mnie przykładowo przekonuje. Mazidło idealnie rozprowadza się na ustach i w nie wtapia, czyli mamy tutaj do czynienia z ciekawym zjawiskiem. Dzięki swej odpowiedniej postaci pozostaje na swym miejscu bardzo długo, oczywiście pod kątem 10 godzin nie sprawdzałam, ale myślę że będziecie zachwycone. Pomadka nie osiada na ustach, ale otula je wybranym kolorkiem, nadaje im kuszący wygląd, nie uwidacznia suchych skórek, ani też nie powoduje jakiegokolwiek dyskomfortu. Zauważyłam, że nie zbiera się w kącikach czy załamaniach, kolor z biegiem czasu nie traci intensywności. Sądzę, że na wieczorne party taka pomadka sprawdzi się rewelacyjnie.

Jeśli chcecie zakupić to cudo, kontaktujcie się z Panią Anią tutaj. Lubicie takie pomadki ? 

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger