środa, 11 czerwca 2014

Wielkie paczki od Cebule.pl

Dawno nie było u mnie kuriera. Gdy jednak już się zjawił miał co dźwigać. Domyślam się, że zły był okrutnie, nosić takie wielkie paki i to pod same drzwi... Już po taśmie mogłam dowiedzieć się skąd przywędrowała przesyłka, wiedziałam doskonale co było w środku, ale cały wczorajszy dzień truchlałam o zawartość. Moje zamówienie z Cebule.pl  zawierało żywe roślinki, a przy aktualnej pogodzie o katastrofę nie trudno. Na szczęście firma spisała się na medal...


O firmie:
Powstaliśmy w 2006 roku i od początku swojej działalności specjalizujemy się w wysyłkowej sprzedaży cebul i kłączy kwiatowych za pośrednictwem Internetu. W sklepie Cebule.pl swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do klientów indywidualnym zamieszkujących na terenie całego kraju. Aczkolwiek realizujemy także wszelkie zamówienia hurtowe, zarówno dla firm prywatnych jak i przedstawicieli władz miejskich. Misją firmy jest rozpowszechnianie i udostępnianie miłośnikom kwiatów szerokiej oferty cebul i kłączy kwiatowych zawierającej zarówno światowe nowości, kolekcjonerskie gatunki jak i ogólnie znane wszystkim odmiany kwiatów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej możliwej jakości produktów. Oferta sklepu Cebule.pl z sezonu na sezon ulega w pewnym stopniu zmianie, nadążając tym samym za światowymi trendami i nowościami. Poza cebulami i kłączami kwiatowymi, jako uzupełnienie oferty handlowej, oferujemy także różnego rodzaju sadzonki, nawozy i odzywki roślinne polepszające rozwój roślin. Wierzymy, że dzięki naszej pracy możemy realizować założenia zawarte w naszym motto, które brzmi:
"Cebule.pl to piękno i wdzięk dla Twojego ogrodu"



Mniejsza paczka była po brzegi wysypana piankowym wypełnieniem. Dzięki takiemu zabezpieczeniu, nic we wnętrzu nie ulegnie uszkodzeniu. W środku znalazłam idealnie zapakowane cebulki przeróżnych lilii, mieczyków, fantastyczną różę jerychońską, którą szukałam od dłuższego czasu. Nie zabrakło i czegoś do wzmocnienia moich roślinek - mają bogaty wybór przeróżnych nawozów w niskich cenach.






Tutaj róża jerychońska...


Skusiłam się również na sadzonki graba z którego stworzę sobie żywopłot. Jak widzicie korzenie odpowiednio zabezpieczono przed wysychaniem i całkowitą utratą ziemi, bądź połamaniu. 


W mniejszej paczce znalazłam również poradnik - przyda się ! 


Mega paka to tak naprawdę dwie wąskie paczki zlepione taśmą. To tam znalazły się dwa żywe okazy. Pnąca truskawka już z kwiatami i owocami !!! 


Wierzchnia warstwa donicy dokładnie oblepiona taśmą i folią - nawet gram ziemi nie walał się w tekturowym opakowaniu. 


Tutaj moja perełka - przepiękna fuksja...


W przypadku fuksji ani jeden kwiatuszek nie odpadł od rośliny macierzystej, ani jeden listek nie opuścił łodygi.


Zabezpieczenie dostarczanych produktów u Cebule.pl zasługuje na najwyższe odznaczenia. Rośliny żywe są odpowiednio nawodnione, umieszczone w kartonowych pudłach tak, że podczas transportu nie ucierpią. Cebulki również pod względem przechowania zachwycają, nie widać na nich ani grama pleśni. Okazy które otrzymałam porażają jakością, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Wystarczy spojrzeć na moją przepiękną fuksję i fantastyczną truskawkę - żadnej chorobowej plamki ! 
Obsługa sklepu służy pomocą, doradzi w przypadku waszych wątpliwości. Zespół tworzą ludzie, którzy wiedzą o roślinkach chyba wszystko. Dodatkowo w sklepie możecie nabyć przeróżne akcesoria do pielęgnacji ogrodu, nawozy. Ceny niewygórowane, a asortyment bogaty. Przesyłki są realizowane w szybkim, a wręcz błyskawicznym tempie. Zachęcam do zakupów u Cebule.pl

Strona internetowa Cebule.pl (klik), profil Kocham Kwiaty na Facebooku (klik). Czy podoba wam się zawartości przesyłki i sposób jej zabezpieczenia ? Myślę, że spora ilość firm powinna uczyć się pakowania od Cebule.pl :)
Pozostałe strony internetowe:
http://www.zasiej.pl

W ramach niespodzianki, mam dla was kod rabatowy (7%) - 18adada

9 komentarzy:

  1. Czy to jest wpis sponsrowany w ramach testowania czy sama ich znalazłaś i zamówiłas?

    OdpowiedzUsuń
  2. o widzę też dostałaś (jak pewnie jeszcze kilka innych osób po mnie)
    Gratuluję:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hmm... że po Tobie, to raczej zbieg okoliczności :)

      Usuń
  3. Piękna zawartość,Może wypatrzę na ich stronie cos na moja działkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. aa ja polowałam na tą truskawkę ale jak zamawiałam to nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam te białe, ale nie było i zdecydowałam się na tego giganta :)

      Usuń
  5. mam pnącą truskawkę,szkoda tylko,że ne mogę spróbować polskiej truskawki,ale mam za to Szwedzkie! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger