niedziela, 29 czerwca 2014

Prażona soja - smaczna przekąska.

Siedząc przed telewizorem lubię coś podjadać. Ostatnio zachwycam się prażoną soją. Torebeczkę tych zdrowych ziarenek otrzymałam od firmy Symbio.


EKOLOGICZNA SOJA


Od producenta:
Waga: 300 g
Moja opinia:


W sieci znajdziecie masę przepisów na stworzenie takiej przekąski. Ja do swojej prażonej soi użyłam jako przypraw odrobiny soli i słodkiej papryki. Wszystko smakowało znakomicie ! Po raz pierwszy raczyłam się soją w takiej postaci, ale teraz wiem, że nie był to ostatni raz :) Przekąska znacznie smaczniejsza od zwykłych chipsów czy słodkich ciastek. Oczywiście soję możecie wykorzystać do stworzenia kotlecików, past, pasztetów i co tam jeszcze wymyślicie. Ta od Symbio jest ekologiczna, bez grama konserwantów i innych szkodliwych dla zdrowia dodatków. 

Strona internetowa Symbio (klik), ich profil na Facebooku (klik). Robicie taką prażoną soję ? Lubicie ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger