czwartek, 26 czerwca 2014

Krem do ciała Silk Beauty - Oriflame.

Balsamów, masełek do ciała mam spory zapas, staram się więc stopniowo wykorzystywać cały zbiór. W szafce jakiś czas temu odszukałam pewien krem, który otrzymałam od Pani Honoraty z Orioffice.pl

Oriflame - grupa konsultantów orioffice.pl


KREM DO CIAŁA DO SKÓRY WRAŻLIWEJ SILK BEAUTY




Od producenta:
Wyciąg z rumianku pomaga ukoić wrażliwą skórę, a ekstrakt z orchidei i witamina E odżywiają i chronią. Sprawiają, że skóra będzie delikatnie zrelaksowana, a Ty odkryjesz swoją prawdziwą zmysłowość dzięki cudownie subtelnemu zapachowi i delikatnej, jedwabistej konsystencji. 
Skład:
Pojemność: 200 ml
Cena: 29.90 zł 
Moja opinia:
Z linii Silk Beauty miałam przyjemność testować krem do rąk, który nie był zły, ale nawilżał zbyt krótko. Testy kremu do ciała rozpoczęłam od wstępnych oględzin produktu. Maleńki słoiczek wcale nie świadczy o potężnej zawartości. Nie wiem jak oni to zrobili, że we wnętrzu zmieściło się aż 200 ml kremu :) Niemniej jednak dzięki małemu rozmiarowi, manewrowanie słoiczkiem nie sprawia problemu, kosmetyk nie ciąży w ręce i nie wyślizguje się podczas korzystania z kremu. Środek został odpowiednio zabezpieczony...


Krem o śnieżnobiałym kolorku posiada konsystencję dzielnie imitującą bitą śmietanę. Strasznie ta faktura mi się spodobała, także korzystanie z kosmetyku było ciągle wielką przyjemnością. Zapach w głównej mierze przypomina rumianek, nie zapada jakoś szczególnie w pamięć, ale i nie przeszkadza bądź zniechęca do stosowania. 


Krem wchłania się szybko i nie pozostawia lepkiego filmu. Ja myślę, że na lato takie mazidełko będzie idealne - nie trzeba długo czekać na założenie ubrania ;) Jak to u mnie zwykle z balsami, masłami i kremami do ciała bywa, na piedestale stawiam nawilżanie. Tutaj nie jest źle, chociaż gdyby produkt Silk Beauty czynił to na dłuższą metę byłabym w siódmym niebie. A tak jest przeciętnie, nie najgorzej, ale bez efektu "wow". Za to świetnie sprawdza się po depilacji, łagodzi podrażnienia i nie wywołuje nowych. Kto ciekawy niechaj pozna działanie kremu do ciała Silk Beauty. 

Po więcej informacji na temat firmy Oriflame i możliwości zostania konsultantką, odsyłam do Orioffice.pl 

5 komentarzy:

  1. Lubię takie lekkie kremy na lato, ale akurat tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy przekonałabym się do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , że łagodzi podrażnienia po goleniu to coś dla mnie ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem uzależniona od balsamów do ciała!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam z nim styczności, ale jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger