poniedziałek, 23 czerwca 2014

Pojemna i urocza - moja nowa torebka :)

Wiemy, że miłością większości z nas są torebki. Ja na widok nowych atrybutów kobiety uśmiecham się od ucha do ucha, a serce zaczyna szybciej bić. W ramach współpracy od firmy MEGI - Hurtowni toreb importowanych, otrzymałam przepiękne cacuszko, które towarzyszy mi każdego dnia.


O firmie:
Jesteśmy firmą handlową z 30 letnim doświadczeniem w branży galanteryjnej. Od kilku lat zajmujemy się wyłącznie importem torebek i innych pokrewnych artykułów z Włoch, Francji i Chin.
Długoletnie doświadczenie pozwala nam zaspokajać gusta i potrzeby naszych kontrahentów, a nasze towary znajdziecie Państwo w sklepach na terenie całej Polski.

TORBA DAMSKA ( KOLEKCJA CZERWIEC 2014)








Od jakiegoś czasu szukałam torebki idealnej do ręki. Taka na ramię jakoś mi nie pasuje, chociaż w przypadku tego cacuszka, istnieje możliwość umieszczenia dłuższego paska. 



Kolor torebki jak najbardziej przypadł mi do gustu - taki kobiecy, uniwersalny, ale jednocześnie elegancki. Torebka we wnętrzu posiada trzy przegródki, jedna zasuwana na zameczek. Jest naprawdę bardzo pojemna, czego nawet się nie spodziewałam :) Dodatkowo usztywniona, także nic nam się w niej nie pogniecie. Eleganckim dopełnieniem produktu są złocone mocowania uchwytów. Uchwyty dosyć nietypowe, skradły moje serce. Torebka sama w sobie jest lekka, poręczna, o akuratnym rozmiarze. Wykonanie zasługuje na potężny plus - szycia bez wystających nitek, zamki działają jak trzeba. Ostatnio jesteśmy nierozłączne i wzbudzamy podziw wśród koleżanek, oczywiście prym wiedzie ona - moja nowa torebka :) 

Jeśli szukacie pojemnej, a do tego cieszącej oko torebki, koniecznie rozejrzyjcie się na stronie MEGI. Na Facebooku na bieżąco jest prezentowana oferta firmy. Uważajcie - od nadmiaru wrażeń możecie dostać zawrotu głowy ! Ceny jednak są bardzo przystępne, nie szokują, a wręcz zachęcają do zakupów. 

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger