środa, 25 czerwca 2014

Baza oraz lakier nawierzchniowy Laura Conti.

Zawsze mam w posiadaniu bazę i lakier nawierzchniowy. Tyle, że są to produkty w osobnych buteleczkach, czasem można się poplątać wśród tych wszystkich pierdółek do paznokci. Z radością przyjęłam więc nowość od firmy Coloris, bo produkt spełniający aż trzy funkcje nie powiem, zachęca i to bardzo :)






Od producenta:
Skład:
Pojemność: 12 ml
Cena: 9.49 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Przyjemny i niezbędny produkt w kosmetycznym asortymencie każdej kobiety. Ja nie maluję paznokci siedem razy w tygodniu i to na wystrzałowe kolory, ale nigdy nie zapominam o bazie, która utrzyma lakier w ryzach o wiele dłużej niż emalia występująca samodzielnie. Produkt od Laura Conti wypełnia wszystkie trzy funkcje w stu procentach. Daje z siebie wszystko podczas traktowania go jako podkład czy lakier nawierzchniowy. Dzięki niemu paznokcie stają się lśniące i często dają złudne wrażenie dopiero co pomalowanych :) Pędzelek wąski, żadne kłaczki z niego nie wypadają, szybko i sprawnie rozprowadza odpowiednią ilość produktu. "Super połysk 3w1" wysycha błyskawicznie ! Tak sobie współpracujemy od jakiegoś czasu i coś mi się wydaje, że bez siebie nie będziemy mogli długo wytrzymać  :) 

Coloris (klik), sklep internetowy (klik), profil Laura Conti na FB (klik). Kto zna ? :) 

6 komentarzy:

  1. Nie spotkałam jeszcze nigdy tego produktu . Myślę , że przy następnych moich zakupach wezmę go pod uwagę ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jako bazy używam odżywki zawsze i sprawdza się idealnie takie rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego produktu jeszcze nie miałam, zapowiada się ciekawie. Jak wykończę swój lakier, to porozglądam się za tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem z tego produktu bardzo zadowolona, no i funkcja 3w1 - prawdziwy rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydał by mi sie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger