sobota, 28 czerwca 2014

Multiregenerujący olejek po depilacji - nowość od Eveline Cosmetics.

Kolejnym produktem od Eveline Cosmetics zachwycam się od niedawna, ale sądzę, że taka nowość powinna zagościć w mych kosmetycznych zasobach na dłuższy czas. Moja mama też jest bardzo zadowolona z działania małego cuda, które po depilacji działa niczym opatrunek na podrażnioną skórę.







Od producenta:
Sposób użycia:
Skład:
Pojemność: 75 ml
Cena: ok. 14 zł
Moja opinia:
Ja to z tymi podrażnieniami po depilacji zawsze mam niemały kłopot. Spora część kosmetyków mających mi pomóc, tak naprawdę przynosi więcej szkody niż pożytku. Dolewają przysłowiowej oliwy do ognia i wywołują jeszcze większe nieszczęście na skórze. Olejek multiregenerujący od Eveline pod tym względem jest bardzo delikatny. Nie podrażnia, świetnie łagodzi zmiany powstałe po goleniu. Czerwone krostki póki co są u mnie problemem zażegnanym, mam nadzieję że na dłuższy czas. Olejek zamknięto w przeźroczystej buteleczce, dzięki czemu stale kontrolujemy jego ubywający stan. Kolorek brzoskwiniowy, taki wakacyjny :)


Olejek pachnie obłędnie ! Spodziewałam się typowego nużącego, "olejowatego" aromatu. Wyczułam w zamian coś na podobieństwo zapachu piwonii - świetnie ! Kosmetyk stosuje miejscowo bo nie mam oczywiście potrzeby smarowania się nim na całym ciele :) Skóra dzięki multiregeneracyjnemu olejkowi faktycznie staje się gładsza, delikatniejsza i pozbawiona nieestetycznych zaczerwienień. Wydajność zależy od powierzchni skóry na którą aplikujemy produkt. W moim przypadku pomimo użytkowania, nie widzę drastycznego ubytku w buteleczce. Warto mieć w posiadaniu taki olejek. 

Strona internetowa Eveline (klik), profil na FB (klik). Co stosujecie na podrażnienia po depilacji ? 

5 komentarzy:

  1. Ja to muszę sprawić sobie jakiś kosmetyk po depilacji. Używałam żel aloesowy, ale już na wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą serię od Eveline, więc z tego olejku też pewnie byłabym zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałby mi się :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger