niedziela, 1 czerwca 2014

Serum pod oczy z marokańskim olejem arganowym.

Serum pod oczy które dziś muszę wam koniecznie zaprezentować, ma działanie przeciwzmarszczkowe. Ja jeszcze ze zmarszczkami problemu większego nie mam, ale zależało mi na odpowiednim nawilżeniu okolic oczu i zlikwidowaniu cieni. Jak to bywa z kosmetykami od Dr. Organic Polska, znów wypadły fantastycznie :)






Od producenta:
Intensywne, skuteczne serum przeciwzmarszczkowe, które niweluje bruzdy, zmarszczki i opuchliznę pod oczami. Zawartość protein z owocu arganii, o klinicznie potwierdzonych właściwościach przeciwstarzeniowych i przeciwzmarszczkowych sprawia, że skóra pod oczami staje się błyskawicznie wygładzona i ujędrniona, a zmarszczki wygładzone.
Skład:
Pojemność: 30 ml
Cena: 59.95 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Serum zamknięto w estetycznie wyglądającej, szklanej buteleczce. Coś takiego będzie cieszyć nasze oko i wyglądać na toaletce jak należy :) Oprócz ogólnego wyrazu, spodobał mi się jeszcze mechanizm dozujący. Pompka jest, ale dodatkowo zabezpieczona przeźroczystą zatyczką. Ta zatyczka uniemożliwia niekontrolowane naciśnięcie dozownika, przykładowo kiedy kosmetyk zapakujemy do podróżnej torby i o nim kompletnie zapomnimy. Zdarza się potem zastać w bagażu rozlaną masę ? Pewnie że tak, dlatego też doceniam przydatny pomysł producenta. Nie wspominając już o zachowaniu czystości góry opakowania przy codziennym stosowaniu.



W okolicach oka nie chcę stosować mocno perfumowanych kosmetyków. Serum od Dr. Organic posiada bardzo delikatny zapach, prawie niewyczuwalny z czego bardzo się cieszę. Jeśli jednak macie wnikliwy zmysł węchu, to wyczujecie tylko i wyłącznie naturalność... Ciężko jest mi dokładnie określić wrażenia aromatyczne, ale mam nadzieję że rozumiecie o co chodzi :) Konsystencja na piątkę z plusem - łatwa do rozprowadzenia i szybko wchłaniająca. Nie wyobrażam sobie dłuższego czekania na idealne wniknięcie serum, jestem cierpliwa ale wszystko w granicach rozsądku :) Ten kosmetyk oszczędza mi więc nerwów przy aplikacji. 


I najważniejsze, działanie. Serum jak już wspominałam, testowałam tylko i wyłącznie z dużym naciskiem na nawilżenie okolic oczu i minimalizację widoczności tych paskudnych cieni. Czy moje nadzieje prysły wraz z bliższym poznaniem kosmetyku ? Nie moje drogie, serum faktycznie działa tak jak chciałam i jestem tym faktem mega uszczęśliwiona. Bardzo wydajne, wystarczy jedno naciśnięcie pompki na jedno użycie. Skóra wygładzona, odżywiona i nawilżona. Brak opuchlizny pod oczami, a wszystko to nie wiąże się z koniecznością zmagań z podrażnieniami. Boję się eksperymentować z kosmetykami skierowanymi do pielęgnacji tej części twarzy, aczkolwiek jeśli trafię na odpowiedni produkt, jestem mu wierna przez długi okres czasu. To serum zostanie więc w mej kosmetyczce aż do znudzenia (czyli opuści mnie za miliony lat świetlnych :)) Na temat jego działania przeciwzmarszczkowego się nie wypowiadam, ale ja myślę że kosmetyk stosowany systematycznie, przyniesie jakiekolwiek pozytywne efekty. 

Strona internetowa Dr. Organic Polska na której zakupicie m.in. serum przeciwzmarszczkowe z olejem arganowym tutaj. Są też na Facebooku tutaj. Używacie serum pod oczy ? 

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger