sobota, 31 maja 2014

Bukiet róż.

Dziś o miłości, która narodziła się szybko i niespodziewanie.W sklepie Goodies.pl możecie poznać mojego wybranka...
Sklep internetowy Goodies.pl






Cena: 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Recenzja tego wosku na stronie sklepu, przyniosła mi wielką chwałę w postaci nagrody od samego głównodowodzącego Goodies :) Nie mam zamiaru jednak wychwalać się pod niebiosa, a przedstawić wam pewną małą tarteletkę w kolorze pudrowego różu. Obawiałam się wosku o zapachu róż... Wiecie, mam już czasem przesyt kwiatowych akcentów w mieszkaniu, lecz pomyślałam sobie, że na takie ścięte róże będę musiała troszkę poczekać. Nikt bukietów sprezentować mi nie chce także muszę zadowolić się małym woskiem. Małym, ale o potężnej sile... Zapach jest idealnym odzwierciedleniem nazwy, bez grama sztuczności i duszności. Dziewczęcy, delikatny i lekki niczym płatek róży powiewający na wietrze. Bardzo mi się spodobał i świetnie wkomponował w klimat mieszkania. Jeśli nie wiecie co wybrać z całej oferty Yankee Candle, skuście się na "Fresh Cut Roses", gorąco polecam !

Goodies.pl sklep tutaj, profil na Facebooku tutaj

5 komentarzy:

  1. Chyba się już uzależniłaś od tego zapachowego świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zapach róż... :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Yankee Candle ma świetne woski , więc ten musi pięknie pachnieć ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  4. musi pachnieć pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger