sobota, 3 maja 2014

Żel pod prysznic ze złocistymi drobinkami.

Na późną wiosnę i całe lato, wybieram żele pod prysznic o orzeźwiających zapachach. Nie chcę otulać swego ciała aromatami ciężkimi bo nie czułabym się wtedy komfortowo. Żel od APN Cosmetics pasuje na aktualną porę roku idealnie.





Od producenta:
Skład:
Pojemność: 300 ml
Cena: 11.20 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Już sama barwa żelu miło rozbudza nasze zmysły, faktycznie kojarzy się z cieplejszymi dniami w roku, przynajmniej w moim odczuciu. Buteleczka nie jest wysoka czy jakoś szczególnie wielka, ale zawiera aż 300 ml żelu, czyli ilość wystarczającą. Plus za pompkę, a jakżeby inaczej ;) 


Gdy omawiałam dla was sól do kąpieli z tej samej serii (klik), wspominałam o intensywnym zapachu mango. W przypadku żelu, mamy do czynienia z identyczną gamą aromatyczną, ale znacznie słabszą niż u poprzedniczki. I bardzo dobrze, ponieważ zbyt mocne doznania dla nosa jeśli chodzi o żele, mogą przyjąć stronę niekorzystną. Producent o wszystkim pomyślał :) Zapach zszedł na dalszy plan w momencie gdy przyjrzałam się bliżej konsystencji kosmetyku... "Kurcze, tam są złote drobinki !" Żebyście widziały moją minę, podczas obserwacji faktury żelu, ja byłam wprost wniebowzięta. Potem zaczęłam się zamartwiać, czy aby coś takiego nie podrażni mi skóry. Na szczęście nie. 



Postać żelu jest na tyle odpowiednia, że z łatwością przeciska się przez mechanizm dozujący. Pieni się obficie, wystarczająco. Drobinki są widoczne na skórze, ale w stopniu minimalnym, w związku z tym nie będziecie się świecić niczym ozdoba choinkowa, a możecie ładnie rozświetlić ciało. Żel podkreśla opaleniznę, nie mam jej jakiejś pokaźnej, wiecie nie ten czas :) Jeśli chodzi o właściwości pielęgnujące, to tak jak już wspominałam, złocisty dodatek nie podrażnia, nie uczula. Kosmetyk delikatnie odżywia, nawilża też niezgorzej, spodobał się mojej skórze. Jeśli więc macie ochotę na wypróbowanie żelu z serii Indie, to z czystym sumieniem mogę wam go polecić. Cenowo nie jest wielkim, oszałamiającym wydatkiem. 

Strona internetowa firmy tutaj i profil APN Cosmetics na Facebooku tutaj, sklep internetowy tutaj. Miałyście kiedyś żel pod prysznic o zapachu mango ? 

7 komentarzy:

  1. Ze złotymi drobinkami nie miałam jeszcze kosmetyku, słyszałam o takich kremach, ale o żelu nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zadziwił właśnie taki dodatek w postaci drobinek w żelu :)

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się opakowanie żelu, jest bardzo praktyczne :) jednak produkty z drobinkami średnio do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam, że drobinki mnie uczulą. O dziwo nie :)

      Usuń
  3. wygląda bardzo zachęcająco, fajne ma opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny produkt,miła odmiana pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger