wtorek, 27 maja 2014

Lekki puder prasowany - świeże, matowe wykończenie.

Gdy chcę pokazać się światu sięgam po puder prasowany Oriflame z nowej serii The ONE. Produkt otrzymałam od Pani Ani i jestem z niego nieziemsko zadowolona, ale od początku :)

PUDER THE ONE ILLUSKIN (KOLOR LIGHT)







Skład:

Waga: 8 g
Cena: aktualnie 24.90 zł 
Moja opinia:
O ile nie lubię się malować, o tyle pudry prasowane używam z przyjemnością - ten w szczególności. Odcień "light" wpasował się w me gusta idealnie. Nie tworzy ze mnie gorszego bledziucha niż jestem, ani też nie straszy efektem "za dużo solarium" :) Zamknięty w poręcznym opakowaniu, zmieści się w każdej torebce bez strat na stanie. Nic się nie zgniecie, nie połamie, nie wysypie. Plus oczywiście za lustereczko i gąbeczkę. Puder IlluSkin pachnie jak krem do twarzy, także zapach nie drażni, nie mdli. Raz nałożony na skórę, nie osypuje się po kilkudziesięciu minutach, nie wpada w załamania, a już z pewnością nie uwidacznia niedoskonałości. Jako posiadaczka cery skłonnej do wyprysków, mocno świecącej się w strefie T, mogę stwierdzić że trafiłam na ideał. Puder matuje idealnie, zmęczonej cerze nadaje zdrowej świeżości. Z pewnością nie tworzy efektu maski, jest bardzo leciutki i delikatny. Znakomicie współpracuje ze skórą nawet tą bardzo wybredną, nie zapycha :) Jako wykończenie makijażu sprawdza się jak trzeba, konsystencja jest naprawdę mega przyjemna i ułatwiająca aplikację. W ofercie Oriflame znajdziecie jeszcze odcień medium oraz dark, także myślę że wybierzecie coś dla siebie :) 

Jeśli chcecie zakupić ten oto puder w promocyjnej cenie jaka obecnie obowiązuje, kontaktujcie się z Panią Anną tutaj. Jestem ciekawa jakich pudrów prasowanych używacie, a może kompletnie ich nie lubicie ? 

7 komentarzy:

  1. Widzę, ze dobry produkt trafiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie spodziewałam się po kosmetykach Oriflame. Ogólnie markę The ONE uważam za udaną :)

      Usuń
  2. świetny puder,ostatnio bardzo lubię takie bronzery w kompakcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie ma fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder prezentuje się fantastycznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny i myślę, że bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger