wtorek, 6 maja 2014

Odżywka pokrzywowa.

Nasze mamy wierne były szamponom pokrzywowym. W tych czasach wybór kosmetyków do pielęgnacji włosów był bardzo ubogi, może też dlatego królował taki rodzaj szamponu. Będąc małolatą używałam tego co mama. Moja rodzicielka do dziś bardzo często powraca do produktu z dawnych lat, chwali go. Ja ostatnio miałam przyjemność testować nie szampon pokrzywowy, a odżywkę. Sprawdziła się, gdyż m.in. zlikwidowała lekki łupież który znów zaczął mnie męczyć. Kosmetyk otrzymałam dzięki uprzejmości NEW ANNA COSMETICS.







Od producenta / Skład:
Pojemność: 200 g
Cena: ok. 10 zł
Moja opinia:
W tak niepozornym opakowaniu mieści się doskonały kosmetyk. Może zapach oraz kolor płynu nie jest zachęcający i nie przemawia na korzyść produktu, ale wraz z biegiem czasu można sprawę przemilczeć, ponieważ nos się przyzwyczai, a i barwa nie ma większego znaczenia przy dobrym działaniu. Jedyne "ale" mam do samego dozownika. Przez sporych rozmiarów dziurkę, możemy wylać zbyt dużą ilość odżywki. Tutaj pasowałby atomizer, zdecydowanie. Pokrzywowa odżywka ma za zadanie wzmocnić cebulki włosów, zwalczyć łupież i poprawić ukrwienie skóry głowy. Jak wspominałam zaatakował mnie łupież. Sięgnęłam więc po produkt od New Anna Cosmetics, wcierałam sporą ilość płynu w skórę głowy ( rankiem, co drugi dzień ) i ogromnie zadziwiłam się działaniem. Łupież zniknął ! Tego nie spodziewałam się uzyskać po zwykłej odżywce do włosów. Zawsze walczyłam z białymi płatkami przy pomocy środków aptecznych, które nie dość, że kosztowały krocie to i na sukces w działaniu trzeba było długo czekać. Tutaj poprawa jest widoczna bardzo szybko. Skóra głowy nie swędzi, faktycznie cebulki zostają wzmocnione. Na szczotce nie znajduję garści utraconych włosów. 
Wcierki lubią przetłuszczać czuprynę w szybkim tempie. Stosowane na skórę głowy, a więc u nasady włosa, obciążają go i nie pozwalają odbić od "powierzchni". Odżywka pokrzywowa na tym polu nie czyni nic negatywnego. Włosy z pewnością nie są po niej tłuste, przyklapnięte i wyglądające jak nieumyte. Z pewnością łatwiej można je wymodelować, aniżeli przed kuracją. Kosmetyk z czystym sumieniem mogę wam polecić, jeśli tylko macie problem z wypadającymi włosami czy łupieżem.

Strona internetowa firmy New Anna Cosmetics tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. A wy stosujecie kosmetyki pokrzywowe do pielęgnacji włosów ? Jestem bardzo, bardzo ciekawa :)

8 komentarzy:

  1. oj zachęciłaś do wypróbowania takiej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest nieciekawy, ale działanie wszystko wynagradza :)

      Usuń
  2. Pokrzywa ma zbawienny wpływ na włosy, wiec chętnie bym wypróbowała taką odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takiej odżywki szukam ; ) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wypróbuj właśnie pokrzywową :)

      Usuń
  4. interesująca jest ta odzywka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger