piątek, 23 maja 2014

Siła oleju arganowego.

Kolejny produkt który otrzymałam od CosmoSPA nie był dla mnie zupełną nowością. Miałam go już wcześniej, tyle że użytkowałam w inny sposób. Ok, wystarczy tych tajemnic ;)






Od producenta:

Skład: 100 % naturalny olej arganowy
Pojemność: 10 ml
Cena: 5.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Wy pewnie doskonale znacie olej arganowy w czystej postaci, także nie muszę go dokładnie przedstawiać. Ciemna buteleczka mieści w sobie niewielką ilość skarbu, tyle że cała ta wydajność zależy tylko i wyłącznie od zastosowania. Jednej z was wystarczy parę kropli oleju, inne wyleją z buteleczki więcej za jednym zamachem. Ja zdecydowanie należę do grupy pierwszej tzw. oszczędnej :) Małym minusem jest dla mnie brak zakraplacza, pasującego w tym miejscu idealnie. Przy pierwszym użyciu i zgapieniu, można wylać zdecydowanie więcej produktu niż nam w danej chwili potrzeba. Jeśli chodzi o zapach to w przypadku olejów arganowych może być różnie. Miałam takie które śmierdziały zjełczałym masłem, odrzucały więc już na wstępie. Ten olej pachnie przyjemnie, odrobinę orzechowo. Całą buteleczkę wykorzystałam do pielęgnacji ciała na wiele sposobów. Parę kropli dolewałam do maseczek domowej roboty, wcierałam w skórę twarzy zamiast kremu ( od czasu do czasu ), ale głównie skarb Maroka przyniósł mi ulgę w podrażnieniach spowodowanych najróżniejszymi czynnikami, oraz znakomicie wypielęgnował moje zwykle suche łokcie i kolana. Ciągle nie mogę wyjść z podziwu jak taki niepozorny składnik może przynieść tak wiele korzyści dla zdrowia i urody. 

Strona internetowa CosmoSPA (klik), profil na Facebooku (klik). 

5 komentarzy:

  1. Olejek arganowy zawsze się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie. Ja myślę że zawsze warto mieć chociażby małą buteleczkę wypełnioną właśnie olejem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam olejki arganowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie maleństwo nie wystarczy chyba na długo, patrzyłam, że mają też większe opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie taka pojemność buteleczki jest akuratna, ale fakt mają większe opakowania :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger