środa, 28 maja 2014

Płyn uniwersalny Hygienic od Tomil.

W paczce - niespodziewajce którą otrzymałam od Pani Jolanty z firmy Tomil Polska znalazłam m.in taki oto uniwersalny płyn...







Od producenta:


Pojemność: 1000 ml
Cena: ok. 6 zł
Moja opinia:
Mając w domu dwójkę rozrabiaków o zabrudzenia przykładowo podłogi nietrudno. Najważniejsze jest szybkie działanie mamy i oczywiście odpowiedniego środka czyszczącego. Płyn Dr. Devil spisuje się w mym domu na medal. Idealnie czyści różnego rodzaju powierzchnie nie odbarwiając ich oraz nie rysując. Pachnie dość mocno, aczkolwiek zapach nie powoduje nudności lub bólu głowy. Ważne, że ten świeży aromacik utrzymuje się w pomieszczeniu przez długi czas, także odwiedzający goście mogą uznać nas za dobre gospodynie które dbają o swe cztery kąty :) Zaobserwowałam zadowalającą mnie wydajność tego produktu, a niska cena dopełnia całości. Płyn można używać na dwa sposoby: rozpuszczając dwie nakrętki w wodzie (5l), lub bezpośrednio na gąbkę do czyszczenia. Zarówno w pierwszym jak i w drugim przypadku wykonuje zadanie jak trzeba. 

Po więcej informacji na temat oferty firmy Tomil zapraszam tutaj. Są też na Facebooku tutaj. 

6 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa powalająca. Gdzieś widziałam takiego Devila kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  3. produkt świetny i przydałby się taki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę popatrzeć za nim w sklepie.Lubie jak w domu pachnie czystością

    OdpowiedzUsuń
  5. W domu by mi się taki przydał ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Dr. Devil to dobrej jakości środki w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger