sobota, 10 maja 2014

Wedding Day - woskowe wariacje :)

Ślub to niezapomniane przeżycie dla kobiety, chociaż nie tylko :) Jeśli chcecie przypomnieć sobie tamte bajeczne chwile, bądź odpowiednio przygotować się do zmiany stanu cywilnego, zachęcam do poznania kolejnego wosku Yankee Candle, który otrzymałam od Goodies.pl 


Sklep internetowy Goodies.pl






Cena: 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Nie wyobrażam sobie, by ten ślubny wosk mógł mieć inny kolor niż biel. Twórca pomyślał więc o odpowiednich wrażeniach wzrokowych, tyle że aromat jakoś specjalnie mnie nie oczarował. Dlaczego ? Po tarteletce okrzykniętej "dniem ślubu" spodziewałam się cudów w postaci totalnego zauroczenia i rozpieszczania zmysłu powonienia. Nie jest źle, ale zawsze mogło być lepiej. Wosk pachnie jak mydło, tak mi się jakoś skojarzyło :) Na pewno nie wyczuwam w nim nut owocowych, natomiast kwiatowe owszem. Zapach jest bardzo ciepły, otulający i trwały. Trudno jest mi sklasyfikować ten twór Yankee Candle jeśli chodzi o grupy: kupić w przyszłości, nie kupić, może kiedyś. Zobaczymy z biegiem czasu. 

Strona internetowa sklepu Goodies.pl jest tutaj, a profil na fejsie macie tutaj. Ciekawa nazwa "Dzień Ślubu" prawda ? 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger