czwartek, 15 maja 2014

Ratunek dla spierzchniętych ust.

Kolejny kosmetyk od Dr Organic Polska, który towarzyszy mi każdego dnia i który całkowicie spełnił me oczekiwania należy do grupy pielęgnującej usta. Znów jestem zachwycona linią z miodem manuka...







Od producenta:
Naturalny nawilżający balsam do ust, który wykorzystuje unikalne regeneracyjne właściwości organicznego miodu manuka, aby stać się idealną formułą na suche, spierzchnięte i popękane usta. Dodatek odżywczego masła shea, propolisu, wosku pszczelego i witaminy E sprawia, że balsam odżywia, nawilża i chroni usta narażone na szkodliwe działanie zimna i wilgoci. Regenerujący balsam Dr Organic chroni usta również przed działaniem szkodliwych promieni słonecznych UVA i UVB za pomocą filtru SPF 15.
Skład:
Pojemność: 5,7 ml
Cena: 17.45 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Uwielbiam sztyfty do ust. Higieniczna i szybka aplikacja, minimum zajmowanego miejsca w torbie czy kieszeni. Ze sztyftami jest jednak zazwyczaj mały problem ... nie wszystkie wysuwają się i wsuwają do wnętrza opakowania z łatwością. Miałam więc pewne wątpliwości czy aby balsam od Dr Organic Polska mnie nie zawiedzie i mechanizm wytrzyma próbę czasu. Udało mu się osiągnąć sukces ! 
Gdy technicznie produkt mnie zadowolił, postanowiłam skupić swój umysł na głębszych właściwościach. Po pierwsze zapach ... no zakochałam się na zabój ! Prawdziwy miód, nie skażony żadną chemiczną naleciałością. Kocham takie rozwiązania producenta, w końcu kosmetyków o zapachu miodu jest na rynku minimum. Następnie konsystencja balsamu ... zwarta, niemniej jednak sztyft idealnie ślizga się po ustach, nie uwidacznia suchych skórek. No i działanie ... Balsam dogłębnie nawilża, traktuje swe zadanie z dokładnością i precyzją. Usta po aplikacji nie lepią się, nie wyczuwam żadnego tłustego filmu, który obciąża i uniemożliwia w moim przypadku normalne funkcjonowanie. Kosmetyk należy do grupy naturalnych, pozbawionych parabenów, konserwantów. Zawiera filtr SPF 15, także usta są ciągle pod pełną ochroną. 

Jeśli macie ochotę poznać bliżej ten oraz inne kosmetyki z linni Manuka Honey zerknijcie tutaj. Profil Dr Organic Polska na Facebooku tutaj

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger