niedziela, 25 maja 2014

Cesarska Perła.

Ostatnia herbatka, którą otrzymałam od TeaExpert.pl zachwyciła mnie nie tylko smakiem, ale i zapachem jaśminu...

Strona główna






Przygotowanie:
Ilość: 2 gramy ( jedna łyżeczka albo 7 do 10 "pereł" ) na filiżankę
Woda: 70 - 80 stopni Celsjusza
Czas: 3 - 7 minut

Pojemność: 50 g, 100 g, 250 g
Ceny odpowiednio: 24.90 zł, 48.55 zł, 112.05 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Tutaj herbatka w pierwszym parzeniu...


Przy kolejnym staje się zdecydowanie ciemniejsza i mocniejsza. Drugie parzenie jest dla mnie najsmaczniejsze, trzecie mniej. Herbatka urzeka aromatem jaśminu, ale wiecie, nie tylko takim w nazwie, a prawdziwym niczym rosnący przy oknie, obłędnie pachnący krzew. Ten zapach jest wyczuwalny już podczas przygotowania naparu, przy konsumpcji zniewala i czaruje. Herbatka należy do gatunku białych, jest więc delikatna, lecz jednocześnie bardzo orzeźwiająca Te maleńkie kuleczki niczym prawdziwe perełki rozwijają się stopniowo, by następnie skraść serce każdego herbacianego miłośnika. Jak dla mnie cudowne zestawienie smaków idealnych na cieplejsze dni. 

Strona internetowa TeaExpert.pl tutaj. Są też wreszcie na Facebooku tutaj. Pijecie białe herbaty ? Ta jest dosyć droga, ale jej smak i aromat warty wydania większej sumki. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger