czwartek, 22 maja 2014

Rogaliki domowej roboty z wykorzystaniem produktów Symbio.

Na pieczenie nie mam czasu, a i taki ze mnie cukiernik, że gorszego chyba być nie może;) Postarałam się jednak stworzyć pełną tackę krucho - drożdżowych rogalików przy użyciu dwóch produktów od firmy Symbio.



EKOLOGICZNA MĄKA PSZENNA RAZOWA TYP 2000


Waga: 1 kg
Cena: ok. 7 zł

KONFITURA WIŚNIOWA NISKOSŁODZONA


Od producenta:
Skład:
Masa: 230 g
Cena: ok. 9 zł
Moja opinia:
A oto moje skromne rogaliczki :) 


Pierwszy raz używałam mąki razowej i mile się zaskoczyłam. Najważniejsze jest to, że wypiek się udał i smakował wyśmienicie. Domyślam się, że stał za tym właśnie ten produkt. Jednak czymże byłyby rogaliki bez nadzienia... Mając w zapasach konfiturę wiśniową od Symbio, wypełniłam nią wnętrze moich maleństw. Lekko kwaskowata konfitura idealnie komponuje się z ciastem krucho - drożdżowym. Bałam się czy aby nie wypłynie z zawiniętego ciasta podczas pieczenia, ale na szczęście nie. Wielkie kawałki wiśni są wyczuwalne nawet w formie "farszu". Polecam więc z czystym sumieniem zarówno mąkę razową jak i konfiturę wiśniową. Obydwa produkty są ekologiczne. 

Strona internetowa Symbio (klik), profil firmy na Facebooku (klik). Lubicie takie rogaliki domowej roboty ? Co zwykle pieczecie jako drobną przekąskę do popołudniowej kawki ? 

8 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger