środa, 14 maja 2014

Oliwa przydomowa od Smaki Zante.

Od niedawna używam oliwy w swej kuchni. Zawsze byłam jej przeciwna, obawiałam się że "udziwni" smak potraw. Teraz, dzięki firmie Smaki Zante, najprawdziwszy grecki specjał wykorzystuje praktycznie codziennie.





Od producenta:

Pojemność: 1 l
Cena: 38 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Szklana, pękata butelka o estetycznym wyglądzie, nie musi chować się po kuchennych szafkach. U mnie oliwa stoi sobie w widocznym miejscu, ale też takim bym mogła w razie potrzeby łatwo po nią sięgnąć. Piękny zielony kolor, mętność i gęstość, to oznaki naturalności produktu. Cieszę się, że oliwa nie zawiera w sobie innych oliw, jest jednorodna, a co najciekawsze - wytłoczona z niedojrzałych jeszcze owoców. Dzięki temu zabiegowi stała się bardziej charakterna, pikantna i zdecydowana. Idealnie komponuje się z wszelakiego rodzaju mięsiwem, pasuje do sałatek i do sosów. Oczywiście oliwę przydomową można wykorzystać również do smażenia. Zdecydowanie wyjdzie nam to na zdrowie :) Zapach ... faktycznie jak określono na stronie Smaki Zante, przypomina woń skoszonej trawy ... uwielbiam taki aromat, w związku z tym oliwa przypadła mi pod tym względem do gustu. Delikatnie gryzienie w gardle podczas degustacji świadczy o jej wspaniałości i nie oznacza wady wyrobu. Zdecydowanie polecam ! 

Strona internetowa Smaki Zante tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. Używacie w kuchni oliwy ? 

8 komentarzy:

  1. kocham oliwę!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam,ze nie powinno się smażyć na oliwie z oliwek gdyś pod wpływem temperatury traci wszystkie swoje wartości,Trochę mnie to dziwi bo Włosi czy Grecy używają tylko oliwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ! Oni używają tylko i wyłącznie oliwy ...

      Usuń
  3. jak ładnie wygląda w butelce, a oliwę bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna butelka . Oliwę uwielbiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. I wreszcie zimno tloczona :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger