piątek, 2 maja 2014

Bioliq DERMO - Krem do cery trądzikowej na dzień.

Nie przywiązuje się do konkretnej marki kremu do twarzy bo nie dość, że w szafce zalegają mi niezłe zapasy, to i sklepy kuszą ciekawymi produktami. Pewnego dnia postanowiłam skorzystać z oferty apteki internetowej i -Apteka.pl by kupić dawno chciany kosmetyk. Tak stałam się posiadaczką kremu na dzień Bioliq DERMO.

Apteka internetowa i-Apteka.pl

O firmie:
Apteka internetowa i-Apteka.pl - jedna z największych aptek internetowych w Polsce. Wielokrotnie wyróżniania i nagradzana. Laureat rankingu stron internetowych wg tygodnika Wprost oraz portalu Money.pl Apteka internetowa i-Apteka.pl, została uruchomiona w internecie w grudniu 2005 roku i była jedną z pierwszych aptek internetowych w Polsce (w tym czasie działała tylko jedna apteka internetowa).



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 50 ml
Cena: 12.88 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Nowa marka, spore obietnice producenta, a moje oczekiwania potężne. Krem skończyłam używać jeszcze przed świętami także troszkę zwlekałam z recenzją, niemniej jednak nie był to czas "lizania ran" lecz zwykłe rozleniwienie :) Krem spokojnie wpasował się w moje gusta, ogarnął nieźle mą cerę, bo sukcesów na miarę Nobla osiągnąć po prostu nie może. Taki ze mnie trudny przypadek :) Producent kosmetyku zadbał o dokładne poinformowanie klienta co do zastosowań i zalet swego wyrobu. Kartonowe opakowanie zawiera wszystkie wymagane informacje, a w razie czego uzupełnienie znajdziemy na tubce. Tubka zakręcana zwyczajną zakrętką nie jest dobrym pomysłem. To codzienne użeranie się z taką formą zamknięcia nieźle męczy, widziałabym więc tutaj najzwyklejszą "klapkę" lub "press". To tyle w kwestii technicznej.


Krem jest kosmetykiem o odpowiedniej dla mnie konsystencji, śmietankowej, dobrze współpracującej ze skórą. Zapach z pewnością nie nachalny, lekki i nie kłócący się przykładowo z perfumami. Jeśli mamy do czynienia z kremem do twarzy fakt ten jest bardzo ważny. Bioliq DERMO szybko się wchłania, bez pozostałości w postaci tłustej warstwy. 


Wiele kremów do pielęgnacji cery trądzikowej wysuszało moją skórę na wiór. W tym przypadku jest inaczej... Krem matuje i ogranicza produkcję sebum, lecz nie kosztem suchości. Nawilża jak trzeba, wie też w którym obszarze mej twarzy ma usunąć błysk. Nadaje się pod makijaż, nie zapycha i nie jest powodem  powstania kolejnych niedoskonałości. Z pewnością nie ciąży skórze, po wchłonięciu kompletnie zapominamy, że czymkolwiek się kremowałyśmy, a jednak efekty są widoczne. Zero błyszczenia w strefie T, doskonałe złagodzenie podrażnień, przyjemne nawilżenie. Tego oczekiwałam i to otrzymałam. 

Jeśli chcecie stać się posiadaczkami tego, bądź innego kremu Bioliq, wybierzcie się na zakupy do apteki internetowej i-Apteka.pl tutaj. Są również na Facebooku tutaj

6 komentarzy:

  1. Ja szukam obecnie jakiegoś dobrego kremu dla męża, więc wezmę go pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto. Bioliq ma sporą gamę kremów do różnej cery także znajdziesz pewnie i coś dla męża ;)

      Usuń
  2. Właśnie szukam takiego kremu na trądzik . Myślę , że się na niego skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio trochę poczytałam dermokosmetykach Bioliq,Nawet miałam zamiar kupić sobie serum.Widze,ze warto bliżej poznać te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. tego kremu ostatnio poszukiwałam, jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger