niedziela, 4 maja 2014

Błyszczyk z diamentowymi drobinkami.

Zawsze, ale to zawsze mam przy sobie pomadkę lub wspominaną niedawno wazelinkę. Od czasu do czasu trzeba jednak w jakiś sposób podkreślić swą kobiecość, a kuszące usta są do tego pierwszym krokiem. Od drogerii Epiekna24.pl otrzymałam ciekawy błyszczyk, którego używam okazjonalnie, ale z przyjemnością.

Markowe kosmetyki









Od producenta:
Błyszczyk z nowej serii kosmetyków Made in France. Błyszczyk gwarantuje brylantowy połysk i oferuje dobrą trwałość - nawet do 6 h. Aplikację ułatwia przyjemny w użyciu pędzelek. Kolor - przeźroczysty z diamentowymi drobinkami, idealny do aplikacji na usta również na inny kolor. 
Pojemność: 5 ml
Cena: 4 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Za cztery zeta to ja mogę eksperymentować z barwami do woli :) Lubię transparentne mazidła bo nie dość, że ładnie i schludnie wyglądają solo, to i w połączeniu z kolorami tworzą efekt "mokrych ust". Błyszczyk Pro'S nie wysusza ust, nie skleja. Trwałości sześciogodzinnej nie sprawdzałam z prostego powodu ... bez jedzenia i picia tyle nie wytrzymam :) Aczkolwiek utrzymuje się na swym miejscu długo, nie ląduje w załamaniach. Jedyne do czego mogę się przyczepić to do zbyt chemicznego zapachu. Z czasem się idzie do niego przyzwyczaić, ale pierwsze wrażenie do pozytywnych nie zaliczę. Błyszczyk wyposażono w ciekawy aplikator w formie maleńkiego pędzelka. Miła i wcale niezgorsza alternatywa gąbeczki. Diamentowe drobinki nie wyglądają na ustach tandetnie, chociaż wszystko zależy od nałożonej porcji kosmetyku. Jeśli więc lubicie delikatne mazidełka możecie skusić się na niniejszą nowość.

Strona internetowa drogerii tutaj, są również na Facebooku tutaj. 

7 komentarzy:

  1. Wczoraj u Ciebie złoto dziś brylanty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no tak :) Trzeba się jakoś rozpieszczać :)

      Usuń
  2. czasami lubię takie bezbarwne błyszczyki z lekkimi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie drogi i wart zainteresowania.Co do zapachu to nawet te drogie czasami mają paskudny posmak .Podoba mi sie pędzelek ,znacznie wygodniejszy od tych gąbeczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio kupiłam sobie błyszczyk za bodajże 30 zł. Śmierdział i smakował paskudnie ! Także w zupełności zgadzam się z Twoimi spostrzeżeniami :)

      Usuń
  4. taki by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger