piątek, 9 maja 2014

Antybakteryjny żel do mycia od Dermedic.

Od momentu pojawienia się serii Normacne w ofercie firmy Dermedic, chciałam wypróbować wszystkie kosmetyki wchodzące w jej skład. Produkty te polecane są do pielęgnacji skóry mieszanej i tłustej ze skłonnością do trądziku. Dziś chciałam wam zaprezentować jeden z kosmetyków należący właśnie do serii Normacne, który otrzymałam od firmy w ramach współpracy. Czy się sprawdził i czy chętnie do niego wrócę ? Zachęcam do dalszej lektury.






Od producenta:
Skład:
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 25 zł
Moja opinia: 
Nie wiem czy jest to moja wada czy zaleta, ale podczas zakupów walory wizualne kosmetyku zazwyczaj przyczyniają się do jego nabycia. Gdybym na półce w drogerii ujrzała taki żel jak ten, z pewnością nie dumałabym dłużej niż minutę, czy wrzucić go do koszyczka czy też może lepiej odłożyć na miejsce.
 Kolor bardzo ciekawy bo zielony, a więc zachęcający. Pełen profesjonalizm producenta objawiający się dodatkiem w postaci idealnie opisanej buteleczki, oraz oczywiście pompki. Następnie przeźroczystość opakowania... wiem ile żelu jeszcze mi pozostało i czy w najbliższym czasie będę zmuszona sięgnąć po portfel. Jeśli warunki zewnętrze mam załatwione, to koniecznie muszę zaznajomić się bliżej z produktem, ale już w domku :) 
Gdy otrzymałam żel, od razu rozpoczęłam wstępne oględziny konsystencji. Dziś jestem pewna, iż chyba nigdy nie będę jej miała nic do zarzucenia. Płynna jak trzeba, jedno naciśnięcie mechanizmu dozującego uwalnia odpowiednią ilość kosmetyku. Wytworzona piana nie zasłania mi oczu i nie wpada do ust, jest akuratna, niewielka, spłukuje się bajecznie. 


Jako kobieta przywiązuje dużą uwagę do zapachów. Antybakteryjny żel z serii Normacne, to kosmetyk który przez swój zapach jest w stanie zachęcić mnie do systematycznego stosowania. Wyrazista nuta zielonej herbaty, rześka i odświeżająca - tak, chyba to wyczuwam :) Zapach jest naprawdę cudowny i nawet nie spodziewałam się, że żel antybakteryjny będzie tak miłym doznaniem dla zmysłu powonienia :) Kiedy już przystąpiłam do stosowania, doceniłam walory inne niż tylko te typowo zewnętrzne. 
Żel Normacne jest mistrzem w dokładnym oczyszczaniu skóry twarzy. Nie wyciska ogromu łez, nie podrażnia. Przy codziennym stosowaniu nie wysusza buzi, chociaż mógłby to czynić jako antybakteryjny specyfik. Zaskórniki nie mają szans przy takim kosmetyku. Pomimo tego, że żel Normacne nie posiada żadnych drobinek peelingujących, sprawuje się lepiej niż niejeden zdzierak. Z czystym sumieniem mogę wam go polecić. Część dziewczyn narzeka na kiepską wydajność żelu, ja niczego niepokojącego nie zauważyłam. Miałam gorsze egzemplarze, które po tygodniu trzeba było wyrzucić do kosza z powodu pustki w opakowaniu. Znalazłam ideał ? Najwidoczniej !

Strona internetowa Dermedic tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. Darzycie sympatią produkty tej firmy ? A może miałyście już coś z serii Normacne ? 

4 komentarze:

  1. Dermedic lubię. A ta seria co testujesz byłaby świetna, ale dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie przedstaw serię Normacne mężowi :)

      Usuń
  2. nie miałam, ale bardzo lubię żele do oczyszczania i chętnie bym się na niego skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger